Utskriftsvy
Citat: Ursprungligen postat av TheDude På tisdag ska vi ut i skogen på nån jävla hajk och sova i skogen. Kan inte skolka freån de heller, andra dagen i en ny skola och stad Om det är nån brud med så kan det ju vara rätt chill :)
Citat: Ursprungligen postat av Hast Bara för dom har lekt med servers igen :) Jag kan också läsa :)
Sjukt dött forum detta
Citat: Ursprungligen postat av M.Larsson Sjukt dött forum detta +1.
Citat: Ursprungligen postat av Manfred +1. Har alla dött eller? :S
Knappt ätit något på hela dagen.
Citat: Ursprungligen postat av siiimooon Knappt ätit något på hela dagen. Du är inte ensammen !
Citat: Ursprungligen postat av Stampe71 Du är inte ensammen ! 3 bullar, 3 energidrickor, och liiite yoghurt. Aja, körde inte ihjäl mig, så..
Citat: Ursprungligen postat av siiimooon 3 bullar, 3 energidrickor, och liiite yoghurt. Aja, körde inte ihjäl mig, så.. Själv har man ätit 2 mackor, 2 monster och en påse bilar -.- Edit: Min sign :(
Citat: Ursprungligen postat av siiimooon 3 bullar, 3 energidrickor, och liiite yoghurt. Aja, körde inte ihjäl mig, så.. jag har käkat en gång idag och de va nyss :p
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Själv har man ätit 2 mackor, 2 monster och en påse bilar -.- Edit: Min sign :( Monster, nej usch!:) Mm, min sign är också borta såg jag nu..
Citat: Ursprungligen postat av siiimooon Monster, nej usch!:) Mm, min sign är också borta såg jag nu.. Äh, dom duger :) Tråkigt
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Äh, dom duger :) Tråkigt Ni är dom utvalda med special signatur ;) Edit: spräckte bakhjulet på cykelfan, helvete asså:(
Citat: Ursprungligen postat av widell Ni är dom utvalda med special signatur ;) Din ryker oxå snart :P
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Din ryker oxå snart :P Men man får väll ha citat som sign ? :(
Citat: Ursprungligen postat av widell Men man får väll ha citat som sign ? :( Det var just det jag hade :(
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Det var just det jag hade :( Haha! Jag har bara 3 textrader :D
Citat: Ursprungligen postat av widell Haha! Jag har bara 3 textrader :D Hade jag med :P
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Hade jag med :P Wtf? Stampe71 verkar ha klarat sig iallafall :)
Citat: Ursprungligen postat av widell Wtf? Stampe71 verkar ha klarat sig iallafall :) Dom har inte sett era ännu tror jag :)
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Dom har inte sett era ännu tror jag :) Lite kul att dom har gjort era signaturer mycket längre :D
Citat: Ursprungligen postat av widell Lite kul att dom har gjort era signaturer mycket längre :D Haha, jag tänkte oxå på det :D Och irriterande röda :P
Skola imorrn :(
Citat: Ursprungligen postat av Filip Skola imorrn :( Hehehehe, jag är ledig imorgon :huhu:
Citat: Ursprungligen postat av Filip Skola imorrn :( Citat: Ursprungligen postat av widell Hehehehe, jag är ledig imorgon :huhu: Niggah say whut? :O Vi började i tisdags... :(
Skola om ca 12 timmar :(
Citat: Ursprungligen postat av Edvin Niggah say whut? :O Vi började i tisdags... :( Heheheh :wub:
Citat: Ursprungligen postat av Edvin Niggah say whut? :O Vi började i tisdags... :( Hehe, vibörjade i torsdags. Men ddå tältade hela 9an, så får vi komp för det imorgon ;)
Själv så börjar man imorrn kl 10
Citat: Ursprungligen postat av Manfred Själv så börjar man imorrn kl 10 Samma här :)