Bilen jag ville köpa är såld.
Utskriftsvy
Bilen jag ville köpa är såld.
Hemskaste bussfärden jag någonsin vart med om! -.-
På vägen hem från skolan så skulle jag ta bussen som jag alltid tar, dock var den HELT SMOCKFULL just nu.
Bakom mig sitter typ 4-5 asiater som snackar sitt chingchongspråk högt som fan så hela bussen hör dem, framför mig är de 2 barnvagnar varav i 1 som en unge skriker som han höll på o dö, och kärringen till morsa skiter fullständigt i det.
Inte nog med det så kom en gubbe och jag gav upp min plats som den gentleman man är. Ända platsen som finns kvar är bredvid den skrikande ungjäveln, och där får jag stå i c:a 20 minuter. Ungen slutade skrika stationen innan jag skulle gå av. Kunde ungen inte sluta skrika lite innan eller?
Sjukt jäkla trött och jag ska antagligen ut om typ 2 timmar.. Fan så övärt!
en frisör blev rånad på torget ungefär vid mig nyss och en moppe uppbränd. yes ännu mer poliser nu!
känner igen det där, min cad A lärare va sån med. jag ville lära mig grejer men han bara
-nej, det ingår inte i kursen, du behöver inte lära dig det.
- men jag vill, skulle va kul att kunna lixom
- mja,mjoo, visst. men du behöver ju inte kunna det för den kursen...
- nej, men jag vILL kunna det!
- ja, okej.. jag ska gå och se om jag kan hitta den funktionen.. *går och googlar*
en timme senare är lektionen slut och han har inte gjort ett skit för att lära mig funktionen.. kan väl även tillägga att han undervisat i cad de senaste 10 åren och att han undervisar i cad B. skitskola vare..
älskar dock min nya skola <3
http://img830.imageshack.us/img830/631/img0998t.jpg
Så lång tid tar det innan pappa inser att det är dags att tvätta :D
Slog till lillebror, lillebror springer efter mig med sitt nya headset på sig. Headset sitter fast i datorn och på hans huvud, headset trillar inte av/ur så sladden går av på mitten. Webbe är skyldig lillebror 500 kr. Logiskt!
Sista åkturen blev idag :(
http://forumbilder.se/images/b66201183107P7aee.jpg
Vill do! :)
Vet inte, ska snacka med polaren som går på el. Ska på paddling och han har inget tält så kör "Du får låna mitt tält om du lagar dom här..". Låter det som en idé?
Gjorde det så nu får jag inte spela mer ikväll. :(
Hans fel helt och hållet! Dock har dom hand om mitt fina studiebidrag och det ryker om jag inte betalar.. :(
DTn har fått något fel på tändningen :sad: Va ute och körde så fick den sämre gasrespons först (typ som om den inte fick tillräckligt med bränsle), sedan började den hacka, tillslut hackade den och fick lite avgassmällar så jag tog förgivet att det var något med tändningen. Vad tror ni det kan vara :( ?
bilden säger de mesta...
Bifogad fil 5698