I jobbet eller på fester! :)
Utskriftsvy
Hemmafest är optimalt, känner man sedan bruden lite sen innan så är man i hamn! ;)
Har ju nästan slutat festa sen i sommras ;) bara varit på en fest för jag inte har haft lust, varit så mycke olyckor me alkohol inblandat i släkten sen förra vintern så nu fick jag nog av de :)
Men dock känns de som att polarens lillasyster är smått sugen på mig, hon är lika gammal som mig så allt så är bra men är ju de att de är bästa polarens syrra som känns jävligt fel!
Såvida du inte hittar någon i skolan/på jobbet blir det nog svårt, eller ja du kanske spelar fotboll/hockey? Märkte att de blev lite lättare med brudarna sen ja började lira seriöst iaf :D
Prata med din polare om de. En fd kompis till mig blev ihop med min syrras kompis, nu är vi typ aldrig med varandra... :(
Går vvs som ligger i samma lokal som fordon o el, finns hela 2brudar i hela lokalen :D Den ena är polarens syrra o den andra har redan ett förhållande, bägge går fordon haha!
Jag varken tränar eller annat!
Hänger dock mycke på den lilla fritidsgården i byn, känns dock fel o träffa nån som är mycke yngre en sig själv :O
ja . hur fan skaffar man tjej-... hade som sagt ett förhållande på 2 år.. men jag minns inte hur jag fick henne.. nu har jag ingen kontakt me tjejer :SSSSSS.. går inte :S..
Bil med stora fälgar o bra stereo ger dig *****. Simple as that:)
Update! Inte värt o riskera vänskapen me polaren för hans syster!
Tror inte han skulle uppskatat de så håller de på kompis nivå haha, tyvär inte värt o riskera en underbar vänskap för de :P
Sorry för dubbelpost nu men!
Hur stor ålderskillnad tycker ni är okej?
Träffade en brud igår på fritidsgården som jag satt o snackade med tills 3 igår utanför gården o sen träffades vi en stund ikväll fram tills hennes morsa kom ut o sa hon skulle komma in!
Känns bra o trevlig men vet inte om jag vågar gå längre med henne då hon är 99a o jag är 95a, känns som man ska friendzona henne bara :)
Yes hon bjöd precis in mig till filmkväll hos henne imorgonkväll :D
Oj 99a då är man bara 14, känns rätt ungt men men värt ett försök kanske. :p
Säg inte det!
Äta är det sämsta ju! Alla vi karlar äter ju som grisar!
btw angående de med åldern. Spelar inte så stor roll, det är insidan som räknas. Jag var tsm med en 5 år yngre tjej men nu är jag ju ganska åldersstigen men. Gillar du henne o hon dig så ge det en chans. Sen om.polarna skulle retas, vafan gör det? Avundsjuka brukar det handla om...
Ska aldrig mer få känslor för en brud.. Allt känndes bra hon ville se mig hon tyckte om mig osv. Sen dagen innan vi skulle ses så får ja ett sms där hon säger att allt gått för fort, att hon var ledsen om hon fått mig att tro att hon ville ha något seriöst ihop med mig osv... Känns ju sjukt bra. Nej asså de enda tjejer duger till är typ att att ligga... :(