Stop stop stop! Tänker inte lägga ut ett öre på mopeden utom bensin/olja.
Lägga pengar på moppen är bland det värsta jag vet :sad:
Utskriftsvy
Förkyld :(
Tråkigaste dagen på länge.
Har inte gjort något mer än o suttit här sen jag kom hem från skolan, börjar fan få ont i huvudet också :nooo:
Haha, en klockren grej hände ikväll.. Vi står längs en gata i etuna centrum och en civvare kommer och säger till oss att stå på trottoaren, när han ska åka iväg kommer ett s.k. moppefucko och tror att civvaren är nån polare till oss som stannat till, så fuckot drar på för fullt och trycker sig precis förbi mig och civvarbilens högra sida. Han fortsätter köra och blir nästan prejad av civvaren längre bort på gatan, så jävla kul haha!
Måste vara att jag hittade fyllefilm på mobilen sedan i torsdags.. Fyfan säger jag!
står vid ett vägskäl. sälja all jävla mopedskit och bara behålla flakmoppen och kanske nån ciao eller behålla och fixa vidare? har beslutsångest... vet inte hur jag ska göra.. känns som jag aldrig mer kmr få tid för det.. "/
"polarna" ritade in massa ***ar och skit i mitt ansikte med permanentpenna när jag däcka inatt -.-
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...65269833_n.jpg
vad klagar du på? -.-'
Alla respektlösa och hedersbefriade blattar och negrer som betedde sig som svin på experience (och alla andra lokalfester). Efter max en timma ser jag en ****** stirra på polarens ficka och försöka ta ner handen, stirrar på han så drar han.. äckel är vad dom är och dom ska hem till sina hemländer.
Och nej det här är inte rasistiskt utan riktar mig endast mot dom som beter sig så :)
Jag och några polare körde rakt in i en telefonstolpe idag, huvudvärk och en otroligt öm hand :(
Sjuk, trött, seg, värk, huvudvärk, snuvig, feber, avdomning, hungrig, sugen, tomt... Massa bajs, suger stenhårt. :sneak:
Glömde att farsan fyllde år idag..
Att mina och typ alla mina polares föräldrar är GALET nojiga över att många av oss kom hem rätt skeva en kväll sen vi hade vart på en fest som spårade ur ganska tidigt... Nu har de tydligen snackat ihop sig och bestämt massa jäkla skit som förstör redigt mkt för oss!
Körde fiddy för första gången i mitt liv, med alldeles för mjuk fjädring, kunde ju gått bättre må jag säga!
Varvade nästan sönder Volvon :sad1: