Förmodligen hela veckans fail.
Sjuuukt sugen på o dra till Jönköping på lördag då det är Royal Fitment där, men alla polare ska gå på marknaden här hemma istället.
Blir väl o dra dit med farsan istället. KUL.
Utskriftsvy
Förmodligen hela veckans fail.
Sjuuukt sugen på o dra till Jönköping på lördag då det är Royal Fitment där, men alla polare ska gå på marknaden här hemma istället.
Blir väl o dra dit med farsan istället. KUL.
satte en slang med en skruvbit som plugg på vaccumkran, lade undan tanken för natten, idag så går man ut och märker att all jävla bensin runnit ut ... -_- fuck asså, så jävla förbannad nu. Varken morsan eller farsan svarade i telefon, så jävla förbannad nu, sen förgasarmeck på min derbi, går ju inte att komma åt och är skitsvårt att få dit den om man tar bort den :(
Kexet vart tydligen permbannad :(
Lökigt.
sån jävla träningsvärk efter nattens nollning att jag knappt klarar av att torka mig mig i röven. :cry:
åkte på 10 straffarmhävningar för varje fel man gjorde, och jag gjorde nog 7-8 fel. plus att jag fick göra 69an 2 ggr.. (en gör situps och en armhävningar). döööööööd!
Skit moppen går så jävla dåligt, går inte ens o köra!!!! Kan fan inte komma på felet... :(
Satt o sket förut, så när jag va klar la jag mobilen brevid tvålpumpen (en sån i porslin) så ska jag tvätta händerna, tar tvål och självklart välter tvålpumpen och gå i marken samtidigt som jag med mina ninjaaa reflexer ska fånga den...... Stöter istället till min iphone 4 som går den också i backen, med skärmen rätt ner i tvålen och porslinsbitarna :nooo: spricka i telefonen och tvål överallt :/
Back to school :(