Ursprungligen postat av
hyperperry
haha, sen kan man ju fråga sig vad han ligger med.
Min tjej är fruktansvärt osäker, dock har det blivit bättre. Hon är så rädd att jag ska lämna henne, men jag vågar inte ens förklara för henne att hon måste lita på mig för att jag inte ska tröttna ur, för då brister hon ut i gråt direkt, och blir bara mer rädd att jag ska lämna henne. Jag önskar att jag kunde förklara för henne att hon måste släppa taget lite för att jag ska må bra, hinna göra det jag vill få gjort och att jag vill hinna längta efter henne. Det är så svårt iomed att hon inte har några direkta intressen och därför försöker hon på något sätt kompensera intressena med mig istället. Givetvis vill jag att hon ska lita på mig, osäkerheten är jobbig för oss båda. Jag känner mig nästan elak för att jag ibland till och med blir irriterad när hon är osäker. Jag blir irriterad när hon inte litar på mig, och inte tror mig när jag säger att hon är den enda för mig. Jag vill ju att det här ska fungera och jag älskar henne. Ja, jag är alldeles för snäll. Jag hämtar, eller kommer hem till henne varje dag, trots att jag har 2 bilar som kostar massor att äga och trots att jag inte har jobb.
Jag ägnar all fritid jag har åt henne, jag sover med henne varje natt. Jag följer med henne på saker jag egentligen inte har tid med. Jag gör allt för henne. Skulle jag säga att jag vill sova ensam en natt så skulle hon brista ut i gråt direkt, för då tror hon att jag tröttnat.
Vad fan gör man? Vissa dagar är det värre än andra. Nu har det dock varit bra ett tag, helt problemfritt.
Ursäkta för riktigt rörigt inlägg, nyss kommit hem från gymmet. Ville bara skriva av mig lite!