OD = operations dagsverke elr hur?:O
isånnfall så handlar det om u-länder, oftast mörka som bor där, så då kan man skylla på att alla man fråga va rasister! eller helt enkelt snåla
Utskriftsvy
men det gör dom inte ;) runt 90% går säkert till själva bolaget...
7dagar kvar av skolans tortyr!
Dagens WIN idag är att det blir sommarlov!
Mopeden startade utan problem efter ihopplockningen! :D
Ledig idag! :)
Också ledig :) Hoppas på att det kommer en kylare till mig idag :)
edit: och det gjorde den :D Synd bara att man måste vänta tills tidigast nästa vecka innan resten kommer så man kan skruva ihop den :(
Nu är man ledig från skolan i 10 veckor ;)
Fysikprov avklarat, nu har jag inget mer innan vi slutar :D
sommarlovet drar igång imorgon, äntligen! :D
Kompisen "fickringde" mig , istället för att lägga på. satt jag och lyssnade och fick en ond plan att inte lägga på så det skulle dra pengar xD, han gick -35kr på det haha
Taskigt jag vet xD
win eller fail vettefan
Pappas nya bil!
Mazda B2500 -02 tror jag det är. :P
Turbo Diesel Intercooler och 4x4 :wub:
Var och badade idag, helt ok temperatur i vattnet faktiskt :)
ett simpsons avsnitt jag inte sett:wub:
Min dagens Win:
kan rent av fly ifrån nossebro redan i kväll, natten innan PowerMeetet. Kommer tillbaka söndag eftermiddag/kväll :mohaha: .
och slippa hamna i gröten av cruisingbilar i morgon. enligt uppgift blir stan som förbytt, med massor av fylla, drägg, mm under detta event, så jag passar.
EDIT:
Nu har granndj*vlarna börjat supa på allvar och t.o.m. dragit igång trubadursvängen. FYY FAAAN!
30 cheeseburgare + trekant! :D
Lagade mopeden för 100000'e gången! :P
Btw 100 inlägg
Eftersom klockan är över tolv blir väll detta DAGENS win :) Ska grilla med massa folk och brudar idag, blir nog nice, laddat upp med endel öl och jäger :D
dålig bild, men vad förväntar man sig när man ska knäppa kort i mörker? :rolling:
Skeppet blir klart idag :P blir nog att fortsätta att fixa finliret efter jobbet senare =)
http://www.moppenet.nu/images/imported/2010/06/1137.jpg
Edit: fan vad snett allt ser ut xD
Dagens win är lätt frihamnen!