Kollade the book of eli igår, riktigt grym!
Utskriftsvy
Kollade the book of eli igår, riktigt grym!
tips på bra filmer (helst komiker!) ? som går att "köpa" :)
såg The blind side nyss.
gryyyym film
Såg nyss Remember Me med Robert Pattinson. Helvete vilken bra film. Bästa jag sett i år, helt klart.
Alla rekommenderas att se den.
Tips på BRA svenska filmer som man kan se med flickvännen? Hon är dyslektiker och har svårt att hinna med det textade. :)
Men hon kan väl engelska? (inget illa menat)
Annars gillar jag Johan Falk, Beck, Wallander osv :)
Se upp för dårarna :wub: Sen finns det ju många bra filmer. Bara gå in i valfri videobutik (inte statoil, okq8 eller liknande, utan en officiel videobutik) och sedan är det bara att välja. Ser inte så mycket svensk film faktiskt, men leta lite så hittar ni säkert något som faller er båda i smaken.
Puss :)
Kollade precis the expendables, den va värre än the a-team o rambo! Helt sjukt mycket explosioner och blod, värsta jag någonsin sett ^^
I övrigt rätt skön med bra skådisar :)
kan någon langa några tips på komedier.. så jävla nere just nu.
Såg Green Zone nyss, riktigt grym rulle!
Kollade precis Frozen, trodde det skulle va en riktig B rulle med tanke på introt. Dem filmade bergen lite sen va det en svart ruta så stog det Frozen och sen började själva filmen ^^
Menmen även om dem satt i en lift 1 timme så va den faktiskt riktigt spännande och framförallt äcklig! Vissa scener klarade jag inte att se :O
Bra skådespelare, sevärd!
Vad tror grabbarna här då! Ska se bio imorgon. Antingen Wall Street: Money never sleeps eller The American. Vilken av dessa tror ni är det självklara valet för mig och en polare? :)
Laddade ner Remember Me igår.
Ska ses någon dag :)
Som man har längtat efter Wall Street, Money never sleeps! :wub:
Såg nyss Remember Me.
Fy fan, va inte beredd på det slutet. Var riktigt jobbigt att se.