1/5, aldrig sett eller hört av.
Tack sötis :wub:
Men du, grejorna var jättefina, satt och pillade lite på sakerna med ikväll :D
Utskriftsvy
3,5/5, känner igen ditt namn, kollat ditt projekt men kan inte helt sätta in dig på någon plats i huvet http://www.moppenet.../images/smilies/new_wink.gif
1/5
Märks att man börjar bli för gammal.
5/5 Nerå Exxe, det märks att det är för mycket färska fjun här inne som ger oss 2/5 osv. :(
Exxe: 5a
Svaniis: Legend! :D
Webbe: 10a, för vi träffades idag :wub:
phille har man ju sett massor av gånger^^
Aldrig sett. 0.
Du är inge ting böäg jävel.. jag äör reggad 2005 det du bara kan drömma så ja!.. jag kan bli bannad menändå så mer epic osv så ja :D inget uilla menat dock :wub:
0/5 inte en aning ...
1/5 :)
pimme :1 aldrig hört tallas om dig ;)
webbe: 4/5
Söta aprilian :wub:
sett ett antal gånger, 3,5/5 brödrostar
5 av 5 isbitar om jag tror rätt. :)
4/5
0/5
666 inlägg. :mohaha:
SHIT, spofity dog direkt när jag postade. :sad:
Findus ger en lika goa vibbar som en grön 5a (observera det iskalla skämtet av en 5a) :huhu:
3/5