Fyfan :/ jobbigt att trösta då också, för man vet inte riktigt hur man ska hantera det...
Utskriftsvy
Underbart lov med tjejen, lämnade precis av henne på bussen och hon har varit här sen torsdags vid 3 :wub:
I flera veckor längtade man. livet lekte och det kändes som om glädjen och kärleken aldrig skulle nå ngn gräns... Fan
Underbar tjej som jag känt i dryga sex år. vi har kommit närmare varandra, och också brytit kontakten helt några ggr men nu kändes det så jävla bra... med tanke på att hon fortfarande ville veta av mig fastän jag varit en riktig ***** mot henne. Tja.. vi snackade typ 24/7 och träffades ngra ggr (hon bor i västerås och jag i stockholm) allt kändes så jävla bra. Åkte dit i lördags för att ha en underbar helg med henne men det låg något i luften som typ blockerade eller vafan man ska säga. Hon säger att hennes liv är upp&ner just nu och att hon behöver "komma tillrätta" med sig själv innan hon vet hur det kan gå vidare med oss.
Jag vet att hon inte är ngn player, ngn som ljuger eller liknande utan hon är verkligen världens underbaraste.. och det har hon bevisat flera gånger för mig.
en brud som jag typ skrivit med rätt länge skrev nyss ett jävligt långt sms om att hon typ har blivit gladare sen jag kommit in i hennes liv, och tidigare idag pratade vi typ i en timme i telefon. Vad ska jag göra i det här läget ? ska jag glida med och låta henne komma till mig eller ska jag ta initiativet ?
va fan.. efter en jädrans massa bråk så träffade jag flickvännen igen. sov över ett par dagar och hade bestämt att jag skulle bjuda henne på bio ett par dagar framföver. jag åkte hem och allt känndes faktiskt jävligt bra. på morgonen ringer hon och berättar att det blir ingen bio, jag förtjänar en som är bättre än henne. men jag förnekar det. då börjar hon med att hon behöver vara singel o skit. nu har hon lagt ut en massa nytagna bilder på sig själv.
gissar på att man inte dög tillräckligt. :mad: dessutom, som grädde på moset har kolven i 650 husabergen spruckit tvärs över :sad: nu är den på lagning och dom påstår att det kommer kosta ca 15lax.
:bla:
Skulle man kunna vara ihop med en tjej som går i samma klass som sig stjälv? Hur tror ni det skulle funka i längden har nämligen em sjuk snygg och trevlig tjej i klassen:unsure:
När en tjej spottar ur sig att "hon inte är bra nog" så betyder det "jag vill inte ha dig längre, jag är sugen på nåt nytt"... bara att släppa på en gång, att börja med "det är du visst, du är helt underbar" osv är ren idioti. man kommer ungefär lika långt på det som att försöka ragga på en **** och försöka få henne gratis (av egen erfarenhet; omöjligt)
Kan kan man, men inget att rekommendera.
NÄR (inte om) det tar slut så kan det bli väldigt stelt. Bättre att trycka bruden på fyllan sen bara skita i det dagen efter =)
jag tycker om flickor :(
Ni som har råd. Här har ni kärlek. Värt varenda krona! :D http://charlotteblondie.blogg.se/
GörlGött
Tog mig i kragen o bjöd hem bruden ja gillar på film idag, vet ni vad jag fick för svar? "Kanske de kanske ;) Men är det inte roligare om fler är med? :) haha".......
wtf. cp brud!
fett ovärt att köpa en timme för 4k när tolv timmar kostar 10k :O
Kan vara värt att testa
Hahahah disssssssss
Wünderbar! Skriv bara "Vadå, ska de vara med när vi knullar också?!" så ska du se att ni blir ensamna (eller så blir du ensam...)
Vissa klarar inte ens 5 min, så varför isf köpa 12 timmar? Mysa med henne i 12 timmar? Då springer jag hellre till krogen och hittar nåt lätt byte.
Och har du 10k att lägga på en sån sak så "var min gäst", men däremot 4k är lite lättare att slänga ut...