Tycker synd om Mrpalmer :(
Utskriftsvy
Tycker synd om Mrpalmer :(
Var ute och gled lite moppe med pizzabagaren här på mnf, så skulle vi väl "tävla" lite i skogen, ska ta en 90graders vänstersväng och råkar trycka in frambromsen fullt, resulterade i en feeeeeeeet krasch :nono: Sen skulle jag trösta mig lite och "burna" haha, så får jag punka på fittmoppen, KUL DAG -.-
+1, halkar in någon enstaka gång ifall folk envisas med att inte skicka saker på skype..
Däremot vet jag inte vad som är så nytt med MSN? Är inne nu och det ser ut som det gjort det senaste året tror jag..?
Hahaha synd :wub:
att pappa lämnade mig på auktionen :d äger numera en tröska :wub: och en massa gamla harvar :wub:och en motorbåt :wub: han va lite irriterad förut när jag berättade det xd men vafan, 3-4 ton skrot är ju aldrig fel :D
Palmer är så gullig :D
http://vimeo.com/24662109
Min koppling small idag på malmby så måste skaffa ny koppling samt fögge :sad: och drog med sig en bit av blocket också :(
jovisst de sitter sådär, till en början! sen kommer du få spänna röret vid cyllen varje dag! jo det är problem att sveta, då det är lättmetal eller vad fan dom är gjorde i (kommer inte ihåg riktigt) Och det går inte med en vanlig svets man har i garaget :) Jag byggde dock ett eget fäste, adda mig på msn eller kolla min projekttråd om du kan se något! :)
Busschaufförer som inte vet vilken väg dom ska köra efter.
Fitt pollen. -.-
Moppenet nere i flera timmar? :thinking:
Måste göra klart ett svenskaarbete tills idag, och har glömt spara arbetet i hemkatalogen så har det bara sparat på skolans datorer. Lite småknepigt blir det, får börja om från början.
Jobba... Ska jobba från 11:00-22:00 :(
skit moppe som börjat dricka de dubbla än vad den gjorde innan :S
bränt mig i solen :(
Några som är medlemmar på Flashback? Behöver hjälp med att få ner en kille på jorden. ;)
https://www.flashback.org/t1564298
Haha fan va du dissar sönder han Rexxy :)
Har gått och tjatat om Kolsyrat vatten hela helgen. Åker till affären, tar två flaskor. Kommer hem, sätter mig vi matbordet, öppnar, hör inget pschyyyy, blir fundersam, häller upp, inga bubblor, läser, Bordsvatten UTAN kolsyra. FML:ranting:
http://i52.tinypic.com/jfhydy.gif Ny sign. :D
Så fruktansvärt irriterande :(.
min granne är fail
snubben skulle fästa en skiljevägg mellan våra tomter
han tar den fetaste skruven han kan hitta och fästet skiljeväggen i VÅRAN altan. den fetaste skruven spräcker trät som håller upp altanen och altantaket.
snubben skiter i att fästa den och går in o tror inte att vi märker att hela taket och altanen hänger på sniskan.
snubben håller på o skita på sig när ja komemr över och frågar hur de gick till när han pajja altanen "jag har inte gjort nånting" "var inte jag"
"jaha okey, ja någon måste ju stå för reparationen så de är ju synd om din bil kommer imellan på nå vänster, någon kan ju gå och fixa nå schysta bucklor i den?"
jag går och efter 2h så kommer grannens fru och ber om ursäkt och säger att dom ska stå för kostnaden.
de pågår någon sorts hjärnornas kamp mellan våran och hans familj. han hittar jämt på satyg alltså.
förra året så skulle han klippa häcken mellan våra tomter. aah visst bara den får förbli 50cm hög då vi har hundar, sa vi
han klipper ner så de blir 20cm kvar av den... de är någon sorts tradition på gatan att dom ska vara låga men de går ju inte när man har hundar som kan hoppa över.
Blir så jävla stressad när saker inte fungerar, och när folk bara fjollar omkring när man försöker fixa.
Kolven värmenöp.
Efter tändstift, fördelare och rotorbyte tidigare i veckan och idag invändig motorrengöring så kom jag fram till att det inte går att vänta med att rengöra vevhusventilationen längre då motorn trycker upp oljestickan.
Har inget garage så det blir att stå ute i solen ett bra tag och skruva i morgon, kul...