åh fyfan, me want!! :wub:
Utskriftsvy
Igår så kom jag överens med tjejen att vi skulle försöka igen,
men tror ni inte på fan att hon ska göra allt för att reta upp mig?
Hon vet att jag hatar att få dessa gubbar i sms ( :), ;), :P )
men lik förbannat så gör hon det.
Så jag sa till henne: "-Men gud vad du verkar ta detta seriöst"
som svar får man: "-Vadårå? ;)"
Får snart nå jävla psykbryt..
Jag har det helt perfekt med den nya flickan, hon gör ingenting fel någonsin. Det bästa är att jag har kunnat prata med henne om allting innan, om hur skit mitt förhållande var mot slutet o.s.v. Dock kommer det stora dilemmat sen, vem fan ska jag prata med nu om jag måste prata av mig? :ninja:
Dock är ingenting fel i mitt förhållande så jag måste ju inte det, men ändå.
Alltså, att gå på krogen med några polare och så är väll helt OK ibland antar jag? Det jag störde mig på var att hon träffade killar där som hon umgicks med hela natten o.s.v. och sen blev hon hemlighetsfull av sig samtidigt som hon blev mer kontrollerande av min mobil, facebook och kollade t.om. min mail. Att hon blev sur kan jag förstå, dock larvigt att hota.
Skulle verkligen inte säga att du är ett svin för att du blir tillsammans med någon annan kort efter att det tog slut med henne. Av det jag läst så är hon i mina ögon svinet. När hon säger åt dig att inte prata med andra tjejer, blir helt instängd osv. Det gör ju att du förlorar vänner osv.
Jag har nämligen en kompis som vart tillsammans med en tjej som bor flera mil härifrån, jag var glad för hans skull osv. Jag menar han kunde iallafall träffa kompisarna när han var med henne vilket många andra jag känner inte kan. Men efter någon månad vart hon vädligt konstigt och barnslig (Det skrev väldigt mycket köns ord samt kiss och bajs hit och dit i deras loggar på facebook till varandra). Vilket jag lätt störde mig på då alla andra kunde se det..
Men när dom varit tillsammans i några månader så var dom bara med varandra, alltså ena helgen hos honom andra hos henne och så fortsatte det. Skolkade även halva veckor i skolan för att vara med varandra. Idag bor han hos henne borta i Småland (jag och han bor i Stockholm vanligtivs då). Har inte pratat med honom sen jag vet inte hur länge, över ett halvår. Tycker bara att det är så tråkigt att man ska behöva förlora en vän pga att han blir helt instängd med sin flickvän och bara umgås med henne.
Kände för att skriva av mig lite då alla andra gjorde det.. :gloria:
Det där att hon umgicks med killar hela natten och mer hemlighetsfull kan inte vart kul asså , det är väll endå du som skulle vart mer kontrollernade av mobil mail fb inte hon som ur ute med massa killar på klubben.. , jaa sur men hota är som du säger riktigt larvigt antar att hon inte heller fick ut något av det heller? ;)
Men fan så trevligt att det rullar på bra med nya flickan då! :)
Alltså, egentligen förlorade jag inga vänner så att säga då jag träffade de personerna för första gången när jag började ettan (går i tvåan nu och var tillsammans med henne i över två år). Jag blev av med mina gamla kompisar p.g.a. av att jag började i skolan i en annan stad. Dock kan det väll vara delvis hennes fel då jag började på samma skola som henne? Det berodde dock på att jag kände mig mer hemma i den staden då hon bodde där men även för att min mamma jobbade där och många gamla kompisar bor där. Dock fick jag inte lära känna några personer och när de försökte lära känna mig fick jag ignorera dom o.s.v. Det var väldigt frustrerande att ignorera ca halva klassen, blev på något sätt väldigt konstig stämning.
Det låter faktiskt som att din kompis har lyckats träffa en helt vanlig tjej, hon vill att han bara ska vara med henne i princip. Tyvärr är det allt för många tjejer som är så nu för tiden. :(
Det kändes faktiskt riktigt illa, speciellt med tanke på att året innan hade hon börjat umgås med en kille som hon fick känslor för. Hon erkände detta när hon fick ett sms från honom när jag satt med mobilen i handen där det stod "Har du berättat för honom än?". Jag förlåt henne eftersom jag faktiskt älskade henne men efter det blev jag självklart smått svartsjuk. Jag gjorde ingenting åt min svartsjuka utan litade blint på henne. Sen att hon beskyllde mig för att vara otrogen antar jag att det bara var förskjutning (hon är otrogen och beskyller mig för det istället)?
Det rullar på riktigt jävla bra, är så lycklig nu! :wub:
Ja men tråkigt att du inte kunde lära känna nytt folk pga henne då. Alltså jag tycker på ett sätt att hon inte riktigt var värd dig, men å andra sidan har jag ju bara hört de dåliga sakerna nu så att säga.
Kul att det är mycket bättre med nya tjejen iallafall. :)
Angående att hon är en helt vanlig tjej stämmer väl delvis, lite skum är hon faktiskt som person. Men hon har ju även fått min kompis då att sluta skolan för att kunna flytta till henne. För att nu jobba på något telemarketing företag och tjäna skitdåligt. Tråkigt att det finns såna här personer öht som stänger en ute osv.
Det var lite smått trist ja. Jag nämner ju som sagt bara dom dåliga sakerna. Det fanns självklart helt underbara minnen med henne som när man var iväg på resor, när man hade kul o.s.v. men det försöker jag att inte tänka på dock. Då snöar man in på dom bra sakerna och blir bara ledsen. Jag är väldigt nöjd med mitt nya förhållande så det blir bra ja! :)
Nej men fyfan vad trist! Han har i princip förstört sitt liv.
Lika bra att bara försöka tänka på de dåliga sakerna och försöka glömma henne helt då. Jag känner nämligen lite samma sak med mitt ex. :)
Ja det är precis det jag också säger, han har bara kontakten med två kompisar. Resten vill han inte prata med säger han, vet inte vad jag eller resten har gjort men jag känner samtidigt att jag inte orkar bry mig då han ändå gett upp allting.
Nu har årorna blivit uppfällda.
Någon som har något tips på vad man kan bjuda ut/göra i helgen med en brud jag är på G med?? :rolling:
Vi har bara träffats en gång innan, och självklart i skolan mm,,
Jag gillar henne verkligen! Så, någon som är schysst? :wub:
Bio och äta såklart!
Mainstream så det bara skriker om det, men det finns ju en anledning till det..
Fördelar:
Du slipper underhålla henne, det sköter filmen
Du slipper pinsamma tystnader, filmen talar ju!
Du slipper se henne, det är mörkt i salongen!
Ni har någonting att prata om när filmen är slut
Nackdelar:
Filmen tar slut
Med mera..
Bio är nog det värsta man kan gå på med någon som man är på g med, det blir lixom ingen progress in de hela, man stannar på samma level, hur jävla socialt är det att bara sitta där och glo på en film?:P
Har du möjligheten, bjud hem henne på filmkväll, en kvart in i filmen lyfter du armen, hon kommer förhoppningsvist krypa in i din famn och då jävlar blir det connection :wub: Bitches loveit, du kmr älska det aswell!
Glöm inte följa henne HELA vägen hem efteråt!:)
ONT: På g med en brud jag gillat ett tag nu, känns helt jävla underbart!
Då stack tjejen precis till jobbet, dags för mig o dra nu med. Känns rätt gott!
kom hem drängfull inatt, uppskattades inte kan jag säga :( så idag mår man ju som man förtjänar. pissed of tjej och världens huvudvärk. köpte dock blommor till hemme och la på hennes kudde och skrev en liten lapp, så får väl hoppas hon blir lite gladare :)