Skitsverige som oftast bara ger böter till det där?
Utskriftsvy
skulle gå ut och klippa plåt till nya röret också känner jag hur det bara kniper till i magen -.- efter 2 timmar i fosterställning i sängen går man och spyr, NICE!
Efter ett bra förkrök på jobbet igårkväll slutade det med att man drog till Entourage där polaren DJade, och träffade ytterligare en vän som hade VIP-bord och bjöd på lite alkohol.
Det hela slutade i 3 timmar som jag inte har nåt minne från.
Jag heter jesper:
Lukas:
fan va fulla ni va igår xD
Jesper:
lagom
när träffade jag dig?!
Lukas:
HAHAHAHAHAHHAHAHAA
du måste vart riktigt full
Jesper:
skojja inte
Lukas
nej du ringde från johans mobil
Jesper:
NÄÄÄ
Lukas:
sen höll du på smsa om nå jävla brud ba om nån hör av sig säg att den långa ska höra av sig till dig osv xD
jo xD
Jesper:
hahaha wtf
Lukas:
altså du skrev " om några brudar hör av sig säg att den långa ska höra av sig till mig "
haha
Jesper:
va fan
inget minne
kul
bra kväll
fick två fula brudars nummer dessutom, men igår var de assnygga
Lukas:
och idag var de?
Jesper:
skulle jag säga fula som stryk skulle jag vara snäll
BRA jesper
Lukas:
HAHAHAHAHA!!!!
Ja va så jävla täppt i näsan,hade ingen nässpray heller:( så då vart ja sur och drog upp vitpeppar,hjälpte ju,men nu rinner de bara:huhu:
Att jag inte har gjort något idag förutom att gymma...
att resturangen vi åt julbord på servera en 4.5a till en minderårig
Troligtvis gjort en tjej gravid.. Fyfan vad jag hatar denna obehagliga känslan!
Edit: var kåt o full..
Ganska fail igår kväll/natt, tankade först polarens bil för 350 spänn o åkte nästan inget med den sen, sen åkte jag med en annan polares epa o då slog jag i 300 spänn i den med, haha :)
Att jag måste vänta tills ikväll för att köra online på PS3't... :)
Har ett så sjukt jobbigt Kemiprov imorgon, pluggat typ 1h nu men går inte frammåt.. Räkning med reaktionsformler såsomär ett riktigt helvete och vet inte om jag gjort rätt eller inte då jag är osäker på om facit är avrundat. :(
gårdagens fail: morsan erbjöd mig att ta hennes volvo v70 -06 när ja skulle ut o åka me tjejen och 2 polare på en liten fest, så en av killarna som var med blev så jävla dyngfull, hade drickbart i sin skolväska, för de som e intresserade ( varför skolväskan e med i bilden) . nåväl på hemvägen satt han i framsätet, insistearde att stiga av sist, men ja skulle föra hem honom först iallafall. nåväl, när vi är ca 1,5km ifrån där han bor så spyr han rakt ut i bilen, försöker få det i skolväskan men i stort sätt blev instrumentbrädan, halva mittkonsolen, handsfacket, dörrsidan och dörren på utsidan nerspytt, så jävla kul, när han inte sa till att stanna :P jag öpnade fönstret och trykte ut huvudet därav spyorna på dörren på utsidan.
skönt att börja skura bort andras spyor halv 4 på natten utomhus i -20 grader :P:wub:
Jag och syrran skulle dra hem från Karlstad, var en sån jävla lång bilkö framför och bakom oss iprincip hela vägen. Vi följde efter och glömde bort att man skulle ta av till höger på ett ställe så man kommer till Sunne, så vi åkte rakt och kom till Arvika istället. :thinking:
För er som vet vart dessa ställen ligger!
hahahahahaha, hittade precis star crew gruppen...
Fedd gulligt att vara så seriös för att visa att man smygtrimmar utan farsans vetskap.