No offence, men du tar med henne på en resa till usa, men du tillåter inte henne en upplevelsedag, wth ?
Utskriftsvy
Något förslag på en present till flickvännen? Varit ihop i två månader, dock varit på g ett bra tag längre än det. Jag vill ge henne något speciellt, det förtjänar hon efter allt som hänt tills det blev vi. Några förslag? Helst inte för dyrt eller för jobbigt.
Behöver verkligen inte vara något stort. Exempelvis en mysig tröja och någon härlig tv serie, film w/e!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Men va e du go eller? du som någon sa köper en resa till USA som kostar x antal tusen och nu har du köpt något diamanthalsband som också kostar sin slant men du tillåter inte din brud ge dig en "upplevelsedag" (11 min körning) som kostar henne 1200 kr.. Är du full eller?
hahahaha dagens !
de är ju bara gå in på liveit.se så har du priserna.. har själv fått de och de va ju knappast värt
Nog med OT!
Roligt när tjejen sitter och kollar delar till bilen, får se vad som kommer ligga under granen :huhu:
Hur firar ni som har flickvän jul? Firar ni hos er eller hos hennes familj/släkt? :)
Exet frågade nyss om jag fortfarande älskar henne? Vi/hon gjorde slut i torsdags.. Vad har hon i kikarn månntro? :thinking:
Personligen så är julen enligt mig en överskattad dag så nej jag "firar" inte den med henne, hon får sin/sina klappar jag får mina. Firar inte heller med min familj då jag brukar jobba på julafton de gäller även min bror och mamma/pappa brukar va ute i världen och resa då. I år skall dom te Dubai.
Detta är en superbra tråd måste jag bara säga! Ngn mer än jag som bara öppnar nån random sida i tråden och bara börjar läsa lite ibland? :huhu:
Jag har läst merparten av alla sidor i denna tråden och jag är ganska ny medlem här också! Jag har iaf lärt mig väldigt mycket! :)
OnT: Har inte träffat bruden man är på G med på mer än 2 veckor (förutom i skolan då..) men imorn ska vi in och ta en fika och mysa lite..
Hoppas att man kommer lite "närmare" henne! :)
Träffade flickvän idag, lika underbart som alltid :D
men vad ska man ge i julklapp? nån som har nå bra tips?
kan tillägga att det gått 7 månader idag :wub:
Håller med! Denna tråden är skitbra, brukar ofta gå in här och kika. Skriver dock ingenting här längre knappt.
Men fyller år idag som sagt. Så tjejen kom hit för en stund sen, fick en skjorta av henne och en t-shirt från hennes föräldrar. Känns som det är över högtid att bli tillsammans, om det inte varit så komplicerat..
Det med skjortan känns lite lustigt, var ingen skjorta från hm för 150 kr heller, lite skillnad att ha på sig en skjorta med storlek M när man vanligtvis har på sig kläder som är xxxxxxl.. haha