Håller med där, men ljusa sommarkvällar och ju också underbara.
Ont: Tungfan slutar aldrig göra ont, fortfarande uppsvullen också.:(
Utskriftsvy
En i min klass sa högt att hon röstade på SD och att hon var rasist när halva min klass är invandrarsvenskar eller vad man ska säga och alla bara tittade på henne som om hon var galen :DCitat:
Ursprungligen postat av vonLidl;96232[B
Sen en annan bara:
- Oscar, du som är så snäll, kan inte jag få en *****boll.
Så de två "negrarna" bara:
- Hallå?!
Tjejen:
- Vadå, det heter det :unsure:
Komiskt med ogenomtänka kommentarer som får folk att reagera, tur att man inte är dum för jag brukar oftast också skrika "Jävla n*g*r" o.s.v :rolling:
Dagens fail: Kan inte ladda ner msn för att jag inte har något på datorn, laddade ner det och så stod det fortfarande att jag behövde det :sad:
http://www.youtube.com/watch?v=aJayG...yer_embedded#!
Han is good på english.
Dagen fail är att jag inte åkar gå ut till garaget och fixa med moppen x(
Det jävla vädret..
Känner ett ganska starkt sug att trimma HKn som fan, på med slicks osv..
Hade lätt gjort de om man hade pengar :/
att man vill se komisarie späck och shreak 4 men finns inte att ladda ner någonstans (har iaf inte hittat något) och pallar inte köpa filmerna :(
Win eller fail; tror att sendan drar våran bil i axx ;o
Vaknade nu:(
Vill ha cola men måste vänta tills plastfarsan har sluta jobbet:(
Ser ingenting utanför fönstret, känner att jag behöver skaffa ett bra lyse till riejun om man ska kunna köra.:whops:
Har en stor konstig finne på läppen vilket har gjort av någon konstig andledning så har halva min övre läppsvullnat upp rijält ser ut som ett jäkla mongo :O Hoppas de är borta tills på måndag annars vet jag inte vad jag gör :(
Sov till 1!
lekte lite med MRXen idag. stog helt stilla skulle köra iväg så snabbt de bara gick, bakdäcket började spinna på asfalten. sen gick lägg jag i 20km/h vid massa löv ,tryckte gasen i botten och sånt jävla sladd, ramlade nästan:huhu: