okej förresten så är det värt! så kan du få av tändningen! ;)
Utskriftsvy
såklart att en massa vänstermuppar skulle komma och förstöra sdu-mötet i norrköping. dom säger att dom "gillar olika", men hur olika kan man gilla om man vill slå ihjäl alla med avvikande politisk åsikt? :doh:
failade motorcykelteorin för andra gången med 1 fel för mycket..
SHOT hjälmen jag köpte var äckligt oskön, blir att lämna tillbaka :(
Påbörjat en 10dagarskur med penicillin pga. den där satans halsflussen/halsinflammationen. Ställde mig på vågen idag med, gått ner 5.5kg sen i fredags för att jag inte har kunnat äta något. :(
Drog kryckan så colaburken ramlar ner på golvet och landar på en kopplingskorg så det blir cola i hela bilen...
Haft inbrott i bilen :sad1: Tagit grejer för över 500 spänn. Slipgrejer , lack , lufttrycks saker , osv . Så satans less på folk som inte kan hålla i sär på mitt å deras !
känns rätt hopplöst i skolan just nu, vi har alla grejer till godo, altså fräs, svarv, cnc, svetsar, plastmamaskiner m.m. men kan inte använda något pga att vi inte fått våra arbetskläder. Så vi har det roliga vid namnet teori...
Håltimma nu till so:n som är dagens sista lektion, anus :(
Mitt humör går bara neråt och neråt för varje timme på dagen. Kommer väl vara självmordsbenägen till kvällen..
Dagens fail måste väll bli nollningen på gymnasiet! Jag var tvungen att ragga upp en mattant, medans min kompis fick känna på tjejernas boobs... :mad:
Bara för mig som tpb ligger nere?