Ledig på onsdag.Gitt:D
Utskriftsvy
Ledig på onsdag.Gitt:D
Skippar språket så jag är ledig idag! :D
Ledig imorn! :D
Morsan skänkte en projektor till mig idag :) ska bara skaffa en duk :)
http://184.72.239.143/mu/51e38550-e860-4678.jpg
ser ut att vara väldigt låg upplösning
det är måndag... det blåser som fan... ja fick cykla hem.... de är nog dagens wins :)
18 år idag :D så jävla gött
Fyller 18 idag med :D
Fick mina pengar idag , hoppas på att avantin kommer imörn
Har en lektion imorrn.:D
Och en dagens; Upptäckte att de gör jävligt mycket att byta nål i förgasaren, gick från en riktigt trubbig till en vass, gick ner 10strl i huvudmunstycke, och 15 i lågfart, och den får fortfarande för mycket!:D
Såg nyss Norrsken:P
och morgondagens; Börjar 11.50
Att både AIK & Timrå förlorade. Det var viktigt för oss. Leinar förlängde med ÖIS också!
Helt fel tråd att fråga i, men kan du inte berätta om hur det är att bo i finland Kim? Bo i skogen-dricka mycket-slå sin familj? :D
finsk sommarsoppa ska tydligen vara helt awesome
Gick precis upp, första lektionen börjar om lite mer än en timme, börjar dagen med att dra igång skallen med Chasing Shadows - Ill på hög volym, win!:D
Ska egentligen plugga SO men sitter och dunkar musik :whistle: de e win! :D
Dagens win är lätt att man hittat en proxy server som funkar på skolan :)
http://unblockedforexyardbroker.co.cc/
Dagens win är lätt att man är ledig och snart blir det gymmet :) Sen så har man jävligt chill i skolan den här veckan, idag ledig, imorgon vanlig skoldag, på torsdag ska vi till stockholm och va me på någon inspelning på svt sen så är man ledig på fredag också :wub:
Pappa ställde på bilen nyss och innan han la på sa han hare bra sov gott och dom fattade inget:huhu::wub:
Hade prov i skolan idag som jag inte hade tränat på alls, gissar på alla svar och får alla rätt!
Hade en multimedia uppgift också som vi skulle göra, men satt inne på gaddad och tittade runt, så när alla gick ut så sa läraren att vi hade jobbat någorlunda bra, förutom jag, jag hade inte gjort ett skit, till mig sa han, " Bra jobbat Marcus, fortsätt såhär så kan du få höga betyg! "
Sjukt blåsta lärare man har :wub: