joo:(
Utskriftsvy
Svanis har du bild på nattmaten? ;)
Nej, men gårdagens hittar du i dagens win. :)
Var det grillchips? :wub:
Grillchips, grillade kycklingklubbor. Ett dussin bärs varvat med 18årig whisky och jäger. Fan, det skulle vara ledig lördag oftare.
Efter hårt arbete är det bra att njuta av livet. :) Vilket företag jobbar du för? :)
Det mesta. :D
Men fan, all heil the nazidog.
http://www.youtube.com/watch?v=67JiIGVv8fk
Hahah :wub:
Vad kör du för någon lastbil då? :)
Lite olika, allt från små 3,5tonnare till stora.
Jaha okej, går själv transport. Skall dock köra utomlands när jag är klar med skolan. :)
Jaha, du ska bli en polack typ? ;)
Ånej, men vill helst transportera saker till utlandet :)
Jo, men fan vad jag är hungrig.
Grillade kamben hade inte varit helt fel.
också hungrig :( fyfan måste skaffa en kyl till rummet..
Det heter Baby back ribs. Och nej, det vore inte fel. Har dock billys pankakor och grillade kycklingklubbor nere redo att micras. :mohaha:
walla!
:sad:
Asså din signatur, HAHA.
Roliga är att det är sant :wub:
Vad händer i natten då?
Photoshop och musik i brist på annat.. Funderar även på om bilen kommer starta imorgon efter ''renoveringen'' av motorn. :)
Själv?
Äter och... Aaa, det är väl typ det. Kollar över sparkontot lite.
Lär inte finnas mycket på det kontot pga all mat du köper. :O
Saken är den, att inkomsten väger upp min hunger. ;) Men fan, ligger 11,5k där på sparkontot den 25e förhoppningsvis. Ska spara ihop 40k. Vilket borde vara klart i slutet av Januari. :)
Okej. Kom precis på att det är skola idag :O Om man kanske ska sova några timmar...
Fan va tråkigt man kan ha då:sad:
Godnatt alla i nattråden!
Godnatt, ska också sova.
Någon annan som läst hela tråden med killen som hängde sig i live cam? Intressant tråd, ack så sjuka medlemmar på FB. Pga det har jag inte hunnit skriva min eng uppgift -.-
heik1 mnf.
Vad gör alla mnf:are en sådann här onsdagskväll?
Nu säger vi hej till kudden och hej då till Internet! :D
"Priset kan diskuteras vid snabb affär. priset kan inte diskuteras!!!" Taget från en moped annons.. Smart snubbe. Förövrigt ska sova nu. :booring: