just det jag gjorde, synd att man inte tänker längre än näsan räcker :(
Utskriftsvy
fattar inte hur "snåla" alla teori linjer e egentligen, vi säger att dom betalar 15 000 för datorerna, (överdrivet jag vet men vi säger 15k)
sen får man inte väska till, i min skolan får vi alla körkort, B,C,E,CE det e ju värd endel mer än 15k iaf :P
börjar bli dags för nya bakdäck på 540in.. Kostnaden blir typ 10000:- för två jävla bakdäck :nooo: kostar att ligga på topp :beer:
Fan va sega idioterna på MC-servicen är!
Har en kompis som köpte mitt xbox pluss massa jävla spel och skit till och vi sa 1500:- men så hade han inte tillräckligt med pengar så fick 500:- direkt i handen så skulle jag få 1000 lite senare (han sa en vecka) men nu har det gått upp emot nästan två månader och har fortfarande inte fått mina pengar men ska få dom imorn och nu säger han att båda handkontrollerna och gitarren som han fick med var sönder så jag skulle inte få lika mycket... plus att han säger också att jag har redan fått 800 fast jag bara fått 500 ...
Säg att ni hade ett avtal. Avtal i Sverige är formlöst (vilket betyder att de kan ingås muntligen, på telefon, via mail eller på vilket annat sätt som helst) och blir automatiskt bindande så fort säljare och köpare är överens.
Finns ju massor du kan göra. Dock, så tror jag att det bästa du kan göra är att prata med hans föräldrar.
Att källaren/förvaringsrummet i huset är rensat på saker som inte hörde hemma där :(
äh jag pallar inte hålla på då vi är bra kompisar förövrigt så det skulle bara bli jobbigt :P
mjo har lärt mig det nu, med han iaf, trodde det skulle gå bra då vi är bra kompisar och jag litar på :(
edit: så sammanfattat får jag bara 1000:- istället för 1500:- för ett helt fungerande xbox med tillbehör...
Inget Spotify Premium nu... Kanske ska testa Grooveshark?
Ska ha gjort en uppgift tills imorrn, orkar inte..!
Måste palta mig till skolan imorrn, trots min äckligt jobbiga förkylning. Vågar fan inte missa nått i skolan, inte bra! :O
ska på klassresa imorgon.. jag som ville fuckoköra aerox den här helgen :/