du har rätt i det du säger per! :)
Utskriftsvy
Rifat skräpar ner på Garaget också när han laddar upp massa filmer och tar äran för dom.
men för i helvete...
1§ Sundhet och "netiketten"
Garagets målgrupp är personer över 18 år. Är du under 18 år bör du överväga att inte registrera dig. //garaget
han har ingen bil eller nått vad fan gör han ens där? jag kollar runt där men inte reggat mig än då jag inte behöver det för att titta på bilar och dregla :huhu:
+1
haha sant kollar random video på youtube så står det kommentar "RifatTv" får jag ta det här klippet till min stunt video? WTF...
Snart rensas denna tråd ? :D
Har absolut inget emot gossen Rifat, förutom att jag tycker det är knasigt att han kallar sig själv kunglig medlem, förmodligen bara för uppmärksamhet dock ? :thinking:
Och att han sålde en nästan ny SMT för typ 10k mindre än nypris ? ^^
Men kolla, jag använder inte så farliga ord, och inte menar jag nåt illa heller, bara saker jag funderar på.. :)
Att jag inte har en manuell låda i bilen. :(
Allt detta tjafs om rifat..
Permbanna honom åt helvete så slipper vi allt bara
vilken diskution om rifat det vart då jag tycker ni e dagens fail faktiskt
Allt detta hat angående Rifat. Förstår inte hur det kan irritera er så mycket.
Släpp det bara killar, snälla. Så underlättarna ni mina dagar rejält.
Det finns många dryga medlemmar på vårt kära forum. Många användare letar efter någon att hacka ner på, antagligen av olika anledningar. En del vill möjligtvis känna sig bättre efter hackat på någon, eller letar status och tycker att det är tufft. Anledningen till att alla hackar på Rifat är för att alla andra gör det. Det finns ingen som kommer hacka på dig för att du hackar på Rifat. Tror många ser det som ett säkert kort att hacka på, ingen kommer vara dryg tillbaka. Det finns inget speciellt jobbigt som Rifat gjort, alla på forumet har varit i den åldern. Det finns mycket värre medlemmar som till exempel sprider missledande info vilket har större konsekvensar enligt min mening.
bottom line: sluta hata på killen och skärp er !