Herregud, du skrev vid kvart i ett. Vad är det jobbiga? När jag ska upp kl 7 varje morgon ligegr jag vaken till typ 3-4, ibland hela natten, som igår natt t ex.
Utskriftsvy
Säger inte det, men vafan det verkar som om det är världens grejj att gå och lägga sig vid typ 1 och gå upp vid 6.. Så farligt är det ju verkligen inte!
Ont. Kan inte ta up mina 910kr som jag fått tillbaka av försäkringsbolaget.. Har inget legg/id :/ Bara ett pass som gått ut. Hat! Behöver pengar imån till dricka, rugby mellan min och en annan skola.. :(
alla volvoraggare som har märkt att snön har kommit.
Jag går upp 6.15 varje vardag, jag är koolast.
Strömmen försvann kl.17 igår, och den kom inte tillbaka förens 11 idag, fyfan vilken tråkig kväll det va!
dagens fail är att ja vaknade för 1 timme sen och att ja fick några svetsloppor genom handsken i skolan idag, fina märken....
Dagen fail: Hade diagnos i matte så börjar en tjej cpa med lärarn som hon alltid gör. Lite jävel skap och sånt är väl okej men inte när man går över gränsen och säger gubbjävel osv och skiter i vad han säger. Han våger inte göra något det är han för "snäll" "mesig" för. Så när han så åt hon att hon inte hade något att göra i detta klass rummet och hon sket i det så sa jag "gå då för i helvete". Det roliga var hon hade inget bättre att försvara sig med än att säga "ditt rakade ***huvude". Direkt när hon hade sagt de gick hon och satt sig på sin plats 2 min senare gick hon ut från klassrummet. Sen lektionen efter hade vi so prov. Jag hade gått dit tidigare för jag skulle gå från lektionen tidigare. Så satt i ett grupp rum. Sen så gick matte lärarna och pratade med hon vi skulle ha på so-provet (vår klassföreståndare) så kom hon in till grupp rummet senare och frågade om hon hade sagt "ditt rakade *** huvud" till mig jag bara, ja? Sen så när alla skrev så sa hon att jag skulle sitta i klassrummet och skriva så länge och när jag gick in dit så stack tjejen ut därifrån för hon vill einte vara i samma klassrum som mig xP Så gick lärarn ut och pratade med hon man hörde inneifrån klassrummet vilket jävla liv tjejen förde xd sen kom hon inte in till klassrummet igen xP Tycker att de var rätt fail av hon att göra skit mot en lärare och sen inte kunna försvara sig på ett moget sett när någon annan säger till xd För att tillägga tycker hela klassen hon är störig och hon har alltid varit, hon går alltid över gränsen.
Tycker det var lite roligt på matte genomgången idag (manlig lärare) så sa han något om X upphöjt till 6, sen la han till, "det där sistnämda 6 har ju inte jag längre" :P
Blev överfallen av en stuv med pallar idag, satan va ont det gjorde.
Alla i Hotell och Restaurang huset som ligger mittemot vårat fordons hus (ca 20 m imellan) fick gå hem vid 11 för att det hade vart någon som hade hittat en lapp där det stod att det fanns en bomb i huset... Men vi som satt 20 m bort var tvungna att stanna hela dagen -.-
Ska göra en enkätundersäkning i stan idag, problemet är att de spöregnar... :O
ligger hemma i 39graders febero o snorig som fan.. Jävligt segt för ja har prov på måndag i tyska steg 2 o vi skulle gå igenom saker inför provet idag. lamt som fan.