Ursprungligen postat av
Jaegarn
Fick reda på exakt samma sak igår jag med..
Jag och tjejen var tillsammans i 1 månad, då sa hon att hon kände sig låst och massa sånt dravel.. Vi pratade lite då och då under tiden då vi inte var ett par längre, men i början av veckan, eller slutet av förra veckan? Kommer fan inte ihåg, anyways, då bestämde vi oss för att försöka igen..
Min kompis(Let´s call him David) berättade för ungefär 2 veckor sen att hon var med en kille i skolan, som hon vet att jag ogillar.. Och den killen hade visat David sms där det stod att min tjej ville ha sex med honom... Men David hade ju inga bevis att visa mig, så jag trodde ju inte honom direkt, jag antog att han jävlades med mig eller att killen i skolan ljög för David. Jag tänkte inge mer på det, tills igår, då jag och tjejen ordande förhållande status på fb. Då skrev David till mig i chatten och frågade om jag fortfarande ville ha henne efter hon hade haft sex med killen i skolan? Och då kände jag att jag var tvungen att fråga henne varför David sa så?
Och det startade en hel jävla domino-historia med folk som chattade fram och tillbaks, men hon erkände tillslut. Och jag bad då henne dra åt helvete. För under hela tiden vi hade våran "paus" eller vad man ska kalla det, så sa hon att hon älskade mig lika mycket som hon alltid gjort, och hon försökte få mig att ta henne tillbaka.
Är det bara jag eller skulle ni aldrig komma på tanken att ligga med nån annan om jag älskade en person så mycket så att jag ringde och grät varje kväll?
Jag och resten av dom jag pratat med säger att hon var otrogen? Instämmer nån med det?