Skillat ;) Vad hände?
Utskriftsvy
Skillat ;) Vad hände?
Aha, då var det ju inte så konstigt :)
smart där... :P
jude***** eller jävla äckelapa funkar också
att jag först gick o la mig , och glodde film , och sedan kom på att jag kan ju dygna XD så var bara att gå upp de :D så nu sitter man här,
Min fail blir att jag inte glömde ställa klockan imorse så jag vaknade precis... Hade tänkt sova drygt 1-2 h inatt för att sedan gå o lägga mig tidigt ikväll för att ställa om tiden. Men det blev ju ganska mmisslyckat :D
Ställde iphonen på alarm men den ringde inte så vaknade as sent :P Har tydligen blivit någon bugg som asmånga har vart med om har jag läst, så man måste uppdatera den för att väckarklockan ska funka igen :)
Krogen igårkväll, somnade vid halv 7 imorse och vaknade 11.. Snacka om att vara död nu. :)
tror fan ja är döv efter hört borrmaskinen gått halva dagen :huhu:
Har massa pengar jag inte vet vad jag ska göra med!:thinking:
skulle med en tjejkompis på fest. När vi kom dit så vare en lägenhet, 1:a och typ fullt med folk.... suck.. vände vid dörren som en liten stövare... :sad:
jävla database error :evilmad:
Alla som lägger sig tidigt för att vända tillbaka dygnet.. Är ju bara att vara uppe som vanligt o va trött dom första 2 dagarna i skolan, sen löser det sig själv!
Kom hem för ett tag sen men kommer inte in i huset för jag har glömt nyckel så ligger i garaget o fryser som fan :)
Kom hem från australien igår så mitt dygn är ganska knas just nu, somnade vid 5 igår eftermiddag och vaknade nu halv 5 på morgonen klarvaken...
Ahopp, vad ska man göra en morgon som denna då?
ut och köra moped:moped::huhu:
Jag gillar snö och vinteraktiviteter men sverige suger, vill ut och resa nu!:(
~ett halvår kvar dock.