Du lugnar ner dig i fortsättningen, varning utdelad.
Utskriftsvy
Tar bort samtliga inlägg som är OT, förstått Hejsvejs?
Jag kan läsa. Nu kan du sluta ta bort inlägg och förstöra ett forum som är till för att diskutera på
Tillbaka till topic, släpp diskussionen om "röda långa prince". Tack.
Inte riiiktigt samma sak va? Lite mer intelligens borde gå att knacka fram hos dig, senast jag kollade var detta Övrigt, där man ska tala om ALLT som inte är mopeder. Dvs ett fritt diskussionsforum, där du av nån anledning fått uppgift att hålla koll men inte riktigt förstått innebörden av själva forumdelen. Att därmed börja diskutera botanik i en specifik forumdel som är tillägnad ett visst ämne är därför inte riktigt samma sak.
Förövrigt, den där röda texten är rätt irriterande.
Att sitta och tjafsa, det du kallar för att diskutera, om någons cigaretter i tråden "Dagens Win!" är inte speciellt vettigt när det drar ner kvaliteten på tråden markant, därav tillsägelsen. Har du något fortsatt problem med MIG, så är du välkommen att ta det i PM. :)
Du vet varför jag skriver i röd text, om alla skulle följa reglerna skulle ni aldrig behöva se den.
SLUTDISKUTERAT ANGÅENDE DET HÄR, TYDLIGT NOG? :)
Inget kvar i skolan, 1,5 dag att bara chilla.
Bilen mot arlanda och sedan australien, c ya bitches!
Inte alls avundsjuk.
Varit hemma sen i fredags :huhu:
Hade bara Datorkunskap och Tuf kvar på skoldagen, På Tufen så fick vi göra klart en uppgift om man hade kvar på den, sen fick man gå och ha datorkunskap, men läraren var sjuk så spelade lite, drog sedan hem ;) Blir nog alla rätt på testet vi hade idag med :)
MVG på andra hemkunskapsprovet irad :)
1. Jag "missade" Tyskan.
2. Lagar kycklingpanna och till det blir det en rockstarcola.
Sen så är det den första Futsalträningen på 8 dar då jag varit sjuk tidigare :wub:
Fått orderbekräftelse på ett paket:wub: sen beställt lite annat kul me:huhu:
Sen lite win på att jag klippt mig,men e lite kort:ninja:
Hahaha fyfan, dagens win är lätt efterbliven_95. :D
klyvt motorblocket så update imorn :D
Win eller fail skitsamma.. Men blev iaf kallad till "provfilmning" av Big Brother 2011 på lördag :P
hahaha de var en mrs.Linda som ringd från kanal5 (Endamol) när jag höll på att jobba och vill ha mig till inspelning på lördag för att se vad jag går för
Anledningen " Du verkar vara en person som har allt, både hårda och mjuka sidor och det vill vi se mer av ! Sedan gillar vi din kaxiga attityd som du visar på bilden du skickade in (pekar fuck u på den) och vi hoppas att du kan röra om lite i huset" det var de hon sa ungefär och lite till !
Du, det där låter ju riktigt grymt! :D
Celebrity