Inte totalt. Den går ju runt men låter inte bra,vill iaf inte starta... sen funkar inte 3an.:(
Utskriftsvy
ingen vill köpa min gitarr :sad1:
En länk i kedjan gick AV när polaren va ute o körde lite me dracen.....
nästan värt att gå o sova bara för att det är så jävla tråkigt att sitta och ha tråkigt framför burken..
Gaaaalet seg kväll... Drev bara runt ute i kylan sen kl 8.
Vurpade i en vattengrop för att det låg en stenbumling mitt i vattengropen precis där jag åkte, vurpa på jävligt bra och får stenbumlingen på låret och crossen över mig.
Kan knappt gå nu..
Har inte haft ett skit att göra på hela helgen, det enda positiva är väl att det numera står 4 liter 2t-olja i garaget :P
Johodu! Kan du ge dig faeen på! (Btw, misstolkningar är mysiga :wub:)
Skulle stoppa in dosan i frysen bara för den skulle bli lite kall (bara någon minut).. glömmer den där jag vet inte hur länge nu har jag djupfryst snus :(
Vem skriver oxå i dagens samhälle 2011? :thinking:
Skulle vilja byta vev i dracen, men tror inte jag orkar..:(
Är sjuk och har kvaddat en polares epa, fyfan :/
125:an har skurit..
Pengarna kommer och pengarna går, gå delen är alldeles för lätt :(
Sitter i skolan utan nåt att göra och lyssnar på hardstyle på kassa högtalare utan bas!
Bara ja som ville gå till bk - fml...
Jävla abstinens varning på mig..
Gtasajten är nere igen! :whops:
Fick nyss sån jävla ångest över mitt cylinder vall på sprintern, känns inte riktigt som denna kommer hänga med. :(
skulle ut o prova ett nytt ställe att stunta på, tro fan inte på att ju närmre ja kom desto mer regna det, fick åka till gammla vanliga stället... sen sparka ja till knäkåpan på vänster kant så allt vek sig :s
Har fortfarande ont i handen..:(
att stage6.se är otroligt sega med en sida som skulle va klar i april 2011 men nu blire januari 2012 :mad:
biologiprov imorn och jag kan typ en tredjedel...
lite dyr boatian va ? ... :D
http://www.blocket.se/sodermanland/B....htm?ca=14&w=2