Glömde Tv'n när jag skulle till kalix. Hur fan gör man det egentligen?
Utskriftsvy
Glömde Tv'n när jag skulle till kalix. Hur fan gör man det egentligen?
Att skolan börjar imorgon.
Dygnade igår för att vända dygnet, nu sitter man uppe inatt igen och är inte ett dugg trött, wtf?
Första skoldagen; 08:35-16.10 yeah liksom.
Åkte till skolan, fick vänta en timme tills första lektionen, sen fick vi en bok att läsa i svenskan, sen fick vi gå (vilket tog 20-30 min), och vänta på nästa lektion som började 2,5 timmar senare, yey! -.-
Skulle göra en james-bondare med cyklen och hoppa över en fet snöhög vilket resulterade i att framdäcket fastnade påvägen ner och jag flög i marken. Har asont i knäet nu :(
Redan fått flera läxor/uppgifter som ska vara klara denna vecka.. :whops:
Gungade på stolen, sen rätt som de va åkte jag ner på golvet:O
Poppade popcorn, mitt i allt slutade det poppa och jag trodde det var färdigt.
stänger av mikron och hör hur det pyser... när jag öppna så har hela påsen skrynklat ihop sig, och inte ens hälften var poppade :'(
hahaha fan så skön tråd!
fail e väll att vi fick prov dan efter skolstart :(
Första skoldagen
6.45 i morgon, skola, går förmodligen till 16.00, kommer förmodligen få massa läxor
Började igår och inte fått någon läxa alls. kommer inte få de på ett tag heller! vi har typ aldrig läxor:wub:
skulle bara sova från 8 till 10 på morgonen, när man vaknade va kl 15.06 :)
Som det ser ut nu så kommer jag att ha skolkat 2 lektioner av 3 denna termin imorgon vid 10-tiden... :(
Drog en berghagen och tog en cykel men den ramla sönder när jag hoppade med gubbcykeln :P
Redan tappat bort mina hörlurar jag fick i julklapp. Hann inte använda dem en enda gång till det jag tänkte... :(
Skolan börjar imorrn :( så börjar man med att ha redovisning i engelska .... :(
Var på ica igår och köpte lite energidricka och godis, så kommer man till kassan...
Personal i kassan: Du vet att det är 18-årsgräns på dessa?
Jag: Eh, nae?
Hon: Är du 18 då?
Jag: Ehm, ja.
Hon: Kan du bevisa det?
Jag: Nej tyvärr, har inget leg.
Hon: Okej, men du vet att det inte är bra att dricka dessa?
Jag: Mjo, kanske det är, men gott är det!
Hon: Tänk på det i framtiden!
Sen började hon prata massa mer om hur dåligt/farligt det var. Men sen så fick jag mina energidrickor och stack..
Wtf? Skum jävel, varför bryr hon sig liksom? Fail av henne dock att hon sålde dem till mig ändå, trots att det var 18-års gräns på dem, och jag är 94 ;)
18 år nu? hahahaaaaha. man kan ju tjäna en hacka på att köpa några flak och börja deala till p12or :huhu:
Fick vårat nya schema, fyfan tidigaste dagen är 16:00 alla andra dagar går man till 17:00, sen att vi ska ha ett matteprov nästa vecka på ett kapitel vi började med idag är ju också ganska fail.
Vässtrafikståg var 40 min försenad(pga fordonsbrist) så jag missade första lektionen. Bussarna är också sena pga halkan :(
Jag bytte från el till fordon och det är 100 gånger bättre imo, dock väldigt bra lön som elektriker
ont: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8397481.ab haha
Jag kan säga, utifrån perspektivet att inte gå i skolan att det faktiskt är väldigt tråkigt. Man är uttråkad och har massiva tankar om vad man ska göra med allt och vem man egentligen är. Har tankar som florerar hela tiden och vill inget hellre än att komma på vad jag vill göra. Har testat lite olika praktiker och program, men inte funnit mitt ännu. Kommer väl förr eller senare förmodar jag :)
Kom precis hem från egypten. Känns segt att komma hem, sitta vid mnf i 30 min och sen sova+skola. :(