Du åkte ju för typ 2 dagar sen?:whops:
Utskriftsvy
Gick och la mig klockan 8. Har inge kunnat somna på 3,5 timmar så fick damp o h tog fram ipoden och lussnar nu på musik och porrsurfar :(
har sovit sen jag kom hem från skolan och nu vaknar ja :(
Hahah typ lyckats vända på dygnet åt andra hållet, somnade runt 7 tiden o vaknade nu xD
Mera snö...
Skola nu :doh::ohno:
Sjuk. :-(
Win? Man är ju ledig då :D:D
Vaknade nu!:O skulle vara i skolan 9,15:(
Sen kom mamma hem nu och väckte mig! och va as sur:wub:
första skoldan, 2 prov inplanerade nästa vecka :(
Att det inte finns någon "skitsnack tråd" där man kan prata om vad som helst i, även på dagen och inte som i "natt tråden". Finns det nån tråd som jag beskriver eller ska man starta en? :D
Länka? vet att det finns för stunt, men ingen här i övrigt..eller?
var sjukt trött vid lunch så la mig i sängen för att vila lite. när man vaknar är klockan 16.18 :(
P-G Andersson har inte råd att köra rally sweden :( :( :(!!!!!!!!!!!
Youtube funkar inte
skulle som vanligt upp till skolan , alarmet slog kl 6:35 exakt i morse. gick upp, mamma hade fixat macka till en :wub: sen så står det på busstabellen att bussen ska komma vid 7:15, så jag tänkte vafan , jag går ner nu , klockan var då 7:05, står där nere .. så ser man grannen kommer ner , och bah ska du med bussen ? jag = ja ? han = den gick 7:09... och jag var 100 på att jag var där nere 5över ! antingen har jag stått och sovit eller ja ingen aning, haha ;o
http://forumbilder.se/images/782201185622P4f5e.jpg
Blir fan galen snart! :ranting::damn::doh::ohno:
Att jag måste köpa någon jävla grej till spännrullen på bilen nu också. Liten metall bit och går på 770 kr... Jävla rån. -.-
Har pengar som bara ligger , vill göra beställning till ciaoen men får inte tag i några fälgar så jag kan inte köpa däck och annat småskit.
/fail
Är det bara för mig som forumet beter sig skumt? Även om det har gjorts nya inlägg i trådar syns det inte förrens man öppnar tråden :S Alltså trådarna hamnar inte högre upp och blir inte fetstila.
Satan va drygt forumet är för mig nu :(