Jo, självklart. Men det skadar inte att fråga, ellerhur?
Utskriftsvy
betalappar finns nu på androidmarket <3 wub
Lämnade in min HTC Smart på lagning av minneskortsläsare och skärm och då har jag bara haft den ungefär 2 månader.. Men i övrigt är jag nöjd för de priset jag betalade i butik. 1400 + försäkring på 200/mån
gaaaaaaaahhhhh, Desire finns i vitt nu....
*cut*
min Touch HD, innan = 528 mhz, nu = 710,6 mhz :D
Vad är fel med desire's bluetooth?
kan inte skicka till / från datan.
mina kompisar hittar den inte... osv, jag har provat återställa telen
Dom blir lagom varma va?
Säljer en 5800 med alla tillbehör + en massa extra saker som tex extra headset kontroller , batteri , fodral och en massa annat nu , 1300 eller högst bjudande , du står för frakten!
Några synpunkter om nya Xperia X8????
Åhh, är grymt sugen på sälja min desire och skaffa en HD :O
Äger numera en HTC Desire. :)
har hittat en billig LG KS360, har just nu en Sony ericsson Hazel, vilken hade ni valt?
för och nackdelar?
Fick hem min Desire idag, är helt kär!
Riktigt snabb telefon med ett UNDERBART OS. :)
Helnöjd!
iPhone 4 beställs imorgon! :D :thumbsup:
Tjena, jag har ett telenor abonemang. Behöver fria sms, har alldrig haft denna tjänsten med telenor förut. Hur fixar jag detta, vad kostar det och vad finns det för allternativ?
Har för mig att det är 3000 fria sms per månad? för 79 kr eller något ?
fick min desire idag :D jetteklad
Hej, skulle vilja att ni skriver för och nackdelar med HTC Desire HD. Och sen undrar jag vilken som är bättre Super LCD eller Super AMOLED? (Desire har SLCD och t.ex. Galaxyn har SAMOLED). Och sen får ni gärna ge tips på bra mobiltelefoner (är beredd att satsa en större summa, så det är bara att föreslå och gärna skriva varför du rekommenderar den).
har telenor kontant och får alltid ett jävla horsms
"DITT SALDO ÄR XX.XX KRONOR. VAR GOD LADDA DITT KORT"
varje gång jag skickar ett sms
HURFAN BLIR MAN AV MED SKITEN? :ranting:
edit: och den som säger ladda skiten - håll käften
Det är just det att min nuvarande telefon börjar ge upp efter 2½ år, med större summa menar jag runt 500-600€(5000-6000kr)
Nej symbian verkar rätt så tråkig, enda nokia jag skulle kunna ha är kanske en N8 men inte annars om de inte byter till android eller kommer på ett eget bra OS
Vill inte ha Iphone eftersom så många har det, dessutom är jag heller ingen apple älskare.
När min nuvarande telefon får något till fel så beställer jag ny iaf(har en SE K810i).