LOL lunarstorm!
Utskriftsvy
LOL lunarstorm!
MVG i Idrott & Hälsa A:)
Fick min beställning från Zoovillage nu:)
Fått mina betyg nu :) MVG i engelska och musik, VG i biologi (sexualkunskap :wub:), matte, svenska och säkert nåt mer. G resten, fast skulle haft VG i träslöjd men min terroristlärare har typ alzheimers (stavning) så han gav mig G istället för VG även fast han sa att jag skulle få VG och när min låda blev snyggare än de flestas, och jag har hjälpt andra typ 30%+ av lektionstiden...
gick bra på MYN-provet.
kom på 16e plats bland alla bilplåtslagare i sverige och på 2a plats i hela stockholm
Köpte ett par nya skor idag, samt ett par blåa chinos:D Och så fick jag pengar till ny kavaj med av mor min:)
Dagens win är dagen
25h till student dagen
~2 månader lov nu, bättre kan det inte bli!
Att fotbolls VM börjar imorgon, och ikväll är det uppsnack.
Sommarlov (L)
Snart sommarlov!:aplader:
Fast fail att jag skulle till skolan och göra ett omprov kl.8.10,får se va läraren säger och hur betyget blir^^
Sommarlov den 16:e, det är rätt sent men ändå win att det är rätt så snart. =)
Dessutom är det bara slappt kvar, nästa vecka har vi KF-dag & massa skit
Sommarlov!!! Sjukt skönt men känns också lite tråkigt då man kommer tappa kontakten med många i klassen:(
SOMMARLOV!!!!!
//Nixzorzz
imorrn äre studenten. skönt att få slippa skolan efter många år.
Sommarlov!
Haha va sega ni är har haft sommar lov i en vecka nu :P
Min win blir de att idag får jag min nya bensin kran :)
Sommarlov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Bal igår, Ledig idag, avslutning imorgon, fyfan kan inte tro det själv. Känns som jag ska komma tillbaka till skolan efter sommaren igen.
Som alla andra: SOMMARLOV!!!!!! :wub:
WiNN: Ska dra till cykelkraft snart och shoppa delar som ett barn i en godisaffär :D
fick redan på att pappa ska lägga in pengar på mitt konto:huhu: