Som innan, "SPn skär", och så Aprilian med felen som aldrig försvinner.:D
Utskriftsvy
4/5,
F: Hur många mopeder har du Jonthä?
J: Hm.. Låt mig tänka
J: Jo, 5(?)
F: Måste du fundera över hur många mopeder du har? :S
Ska man låsa tråden måntro för att alla bara posthuntar i den?
Så nu börjar ni slicka arsle? ;)
1/5
4/5
Man vill väll inte bli bannade :unsure:
Många posthuntar, sen tycker jag det börjar bli tråkigt när folk typ "5/5" och sen inte skriver någonting, jag skriver bara för att få se om folk känner till mig och varför de gör det. :)
För att inte gå OT så får jag väll säga "betyg" på dig med, jag säger 3/5 eftersom jag känner igen ditt namn och sett många av dina poster och så :)
0/5 aldrig sett innan
0
...
Webbe: 4/5 du har en förmåga att vara överallt och så är du tjock :huhu:
Ser dig vilken tråd jag än tittar i så kan inte bli annat än 5/5 ;)
1/5, tror jag sett dig nån gång :P
Vi säger 1 inlägg var per sida ungefär, annars blir det för mycket posthunt tycker jag!
Hilmer 2,5/5 sett dig här o där:)
Har jag inte gjort heller. Han Hette swempa;) Och jag visste inte ens om att de fans nån som hette de för ens några kommenterade att dom gilla min roxx. (jag har ingen roxx) Så kollade jag på "garage go" och fick se att det fans en som hette swempa och hade en roxx:P
2/5 Känner igen dig, det jag vet är väl att du är lite konstig. :thinking:
5/5 då du är överallt ;)