Tränade dips rätt flitigt förut.
5a på 20 kg..
Men sen ville axlarna typ inte va med.
Så la av med det=)
Utskriftsvy
hur tränar ni mage och bröst ? :unsure:
Var på gymmet för första gången idag, jävligt roligt tycker jag!
Ska få personlig genomgång och träningsplan på tisdag.
Ska börja lugnt med 3 gånger i veckan och senare eventuellt utöka till 4-5 gånger i veckan! :)
http://www.moppenet.nu/images/imported/2010/09/1830.jpg
Lite sent, men här är en bättre bild på brösten avslappnat som jag sa till kafi att jag skulle ladda upp. Kanske ligger efter, men inte så brutalt mycket som de förra bilderna visade. :)
jag kör nu med bara whey 80, funderar på att köra på gainer istället? tror knappast jag kör på båda för det blir för dyrt, men vilken skulle ni välja om ni vill bygga muskler ? whey 80/gainer
1 Set 72,5 kg x 6 , 2 Set 77,5 kg x 5 , 1 Set 87,5 kg x 4
Dagens bänk idag, sen lite lullull:D
Ingen här inne som har problem med bristningar? :/
Ligger på samma mått som Linus ungefär.
Mätte armen 35 nyss, segt och mäta själv bara. Spänd så klart. inte avslappnad..
Dock väger jag ca 10 kg mindre än han:unsure:
Ofta?
Njae, verkligen inte funderat på det. Visst, billigaste gymmet i kalmar, men fyfan va tattigt det är där nere, att är slitet som fan, jättelitet. Har väll det man behöver, men vill egentligen ha mer maskiner med, då det kan va skönt ibland. Tränar på Malkars, och det är förmodligen det fräschaste gymmet i Kalmar, och sjukt skyssta som tränar där! Har typ allt i både maskiner och lösa vikter, dock dyrt, men pappa betalar :wub:
Vad ska man satsa på för innebandyskor?
Dina armar ser verkligen större ut på dig än vad mina gör på mig Daniel, så jag är väl bara större i kroppen helt enkelt. Typ bredare midja, axlar o.s.v. Då får man ju intrycket av att dina armar är större för att kroppen är mindre. :)
Vad i helvete, mäter ni 35 runt armarna? "Ni" är väl förhållandevis "korta" dessutom? Då har man ju fördelen att kunna bygga kompakta och feta armar/lår, ja, allt, haha.
Jag mäter väl ca. 40 runt vänster/höger överarm, spänt. Tappade en hel del massa under min "såkallade" deff.
But here we go!
brukar vara ut på länk ganska frekvent, igår var jag 10.9km enligt google maps. :cool: det bästa är att det inte käns av någostans när man är på läng ca 2ggr/ vecka. då allt mellan 7 och 12km vad som faller in bäst:)
då och då lyfter man väl lite skrot.. nu när ni andra har skrivir överarmssmåtten kan jag ju skriva med. 36/35.5cm, vänster/ höger, underarmarna är 33cm båda två, rätt bra för en som inte tränar frekvent?:rolling::) jobbr dock mkt fysiskt :)
Och jag 16. :) Där har vi nog lite av svaret på våra små beceps.