Dåligt har jag aldrig sagt, sagt att jag stör mig på att man måste bestämma sig.
Utskriftsvy
Jag stör mig hårt på att alla på det här jävlar forumet blir helt muttiga när man skriver fel, postar fel.... det stör jag mig på !
att hyperperry är så jävla wub :wub:
att p120r inte kan hålla sig borta från ens moppe på skolgården!
När folk drar upp t-shirten/linnet på gymmet framför spegeln och spänner magmuslkerna.
Som Pontus sa, gå någon studieförberedande linje isåfall? :)
Går själv teknisk, är inne på andra året nu och trivs bra. Dock så är det ganska mycket plugg, så gäller att ha rätt inställning samt fokus under timmarna. Men det är grymt sen, då du kan bli nästintill vad som helst. Bara att välja mellan högskolorna, eller ta ett jobb direkt efter om man nu vill det.
Har själv ej bestämt mig vad jag vill bli ännu, så därför valde jag denna linjen. Bred och bra, lämnar många dörrar öppna till att vidare utvecklas! No limits. ;)
att man går teknik inget fel i det men på min skola börjar inte inriktningen förrän år 2 så nu är de roligaste ämnena matte och antagligen teknik(första lektionen imorgon). Plus att busstiderna designades av en en apa under normalintelligens :(
stör mig på att flyttpacka
Horbögar som tror att dom är nåt och ingen annan får har rätt samt äckligt falska människor som spelar nån annan...
giriga människor
folk som förändrar sig när dom umgås med folk.
EASA prov ..
Dåliga förlorare?
http://www.youtube.com/watch?v=lMK4Io2SFbE
Han med pimpstar tröja idag som inte gjorde något tillbaks när jag drog "P" med fingrarna när jag åkte förbi :(
Attention whore's...
En kille i klassen säger att en kompis han känner har en 50cc drac som gör 150 -.- No shit mate
Svartsjuka är ett rätt dumt påhitt faktiskt.
Sen så är de störande när 1;orna på mitt gymnasium typ varvar sönder deras original moppar på parkeringen så överröstar jag dom med musiken i bilen. Dom kan ju trimma mopparna iaf.
att moppen stått över en månad.. har inga pengar heller till att köpa en ny cylle :(