Beställde lite skit, fyfan va kul de är att göra av med pengar.:D
Utskriftsvy
Beställde lite skit, fyfan va kul de är att göra av med pengar.:D
Ska snart ut o skruva på mer trim på Neosen :wub:
Dagens win:
Sola precis och hällde upp en grogg nu :) mums va gött :wub:
Svanis är biff, så du vill inte hamna mellan honom och en vägg. :)
Jag kan banna dig 20 år, duger det? Då är du i alla fall gammal nog att hänga på moppenet på ett moget sätt när avstängningen upphör.
Så sluta tjafsa nu!
17st Hitler plus Michél, så sköt dig!
Fick hem min 21mm förgasare idag:huhu:
började 08:15 slutade 08:30 , win eller fail?
Fick en Big Mac & Co med plusmeny för 50 kr:D Sen så är det bara EN lektion kvar!:wub:
One fucking day until holidays!
Jullov! Har dock thoren galan imorgon, en liten avslutningsgrej där folk har nominerats till t.ex. "årets kung", "årets businessman" osv.. Får väl hoppas att de blir bra! Kostym på! ;D
Zombie-Mode På Black Ops är fan win :D Så jäkla kul!
Fick MVG på på mitt byggprov, och VG på mitt matteprov. :)
Klara Nationella i matte! :D
Barikiten så fräsch ut!
dagen har varit lite fail och win :)
WiN :hade futsal turnering med skolan, så vi hade inga lektioner :)
FaIl : sen när man ska gå på lunch hör man att det är en sexa som har fått en utskällning, sparkat och slagit läraren, gått till skolans kök(eller hemkunskapssalen) hämtat 2 st kött knivar och sprungit runt och huggit i grejer,typ bord och juldekorationer, fast inte i människor, han hade sönder 2 (eller flera)fönster och kastat ut saxar och de två knivarna ur fönstrena, vissa träffade nästan folk som gick förbi.
sen fick lärarna panik och ringde polisen som kom och höll fast honom för att lugna ner honom
visste inte att man kunde vara en så stor gangster när man e 12:huhu::huhu::huhu:
Fail eller Win, det får ni bestämma själva, men den var lite rolig så den får ligga här ;) http://www.blocket.se/stockholm/Snoh....htm?ca=11&w=3
235 meritpoäng den här terminen (Y) sen kan man höja sig ganska enkelt till nästa termin ;)
edit: jullov!
Jullov :D Dock ut och plogga igen-.-
Dagens win jag klarade moppe kortet! ;d;d