Aja, killen borde bannas iaf. Postar man en så gammal länk fem gånger förtjänar man inte medlemskap.
Utskriftsvy
Tappade idag totalt min respekt för polisen. Så otroligt sorligt - tyvärr.
Hade fest i en lägenhet (utan alkohol), spelade musik (inte alls högt), Securitas kom, vi fick böta 600:-.....
Vi åkte tunnelbana. Jac drack och när polisen vid stationen såg de så drog han ur mig och frågade (snarare antydde) att jag villr fira dagen i fyllecellen. Var inte ett dugg otrevlig utan bemötte han trevligt men fick ett riktig otrevligt bemötande och han hotade mig. Fy fan. Tror han är nåt för han bär den den där brickan. Idioten provocerade mig ordentligt.
Skit chill dag/kväll, tills det spårade ur totalt, minnesluckor osv..
Nån satanist har kommit på att vi ska sluta 22 december istället för 17 december som är en fredag
Nej, nu jävlar ska vi gå i skolan mån-tis också och inte göra någonting..
Fick precis den långa panta mera reklamen...
Tror vi slutar den 21:e december. Vi ska alltså gå dit på måndagen och säga God Jul och gå hem igen. Nödvändigt.
Dötssjuk och har 2 veckors skolarbete att göra på 1 vecka.
dagen före 2 månader blev det slut, både :/ och :) för min del, för vi hade lite samma tanke. intresset hade svalnat en aning, samt vi hade så långt mellan varandra (15mil) och jag åker i armen 10 januari och är bara hemma 40h/ helg. skulle ha blivit krångligt att inte kunna se varandra så ofta. så nej, jag sörger inte direkt. men vist är det synd...(A) :)
Monster X-presso, fyfan.:O