Mm, den ljusa^^
Fick lite kväljningar, inte bra att dricka precis efter att man ätit kanske.:rolling:
Utskriftsvy
sjuk :(
Siimon: Smakat Burns motsvarighet? Ewww..! Den är kall och består mestadels av vatten, mjölk och kaffeextrakt.. :S
Pontus: Exakt så tyckte jag med, efter en stund smakar det skit (vatten och mjölk passar absolut inte ihop som ni förstår) men jag lyckades klunka hela halvlitern ändå.
Siiimooon: Hmm, monsters låter intressant! ;D
Sjuuuk...
Edit: Ytterligare en fail; Jag kommer inte hinna klart med en hemuppgift som ska vara mailad till läraren om ca 1h...
Köpte en dator, en HP, för 6800 i lördags på Elgiganten, och försäljaren sa att de va extrapris på den just då, och nu står det i bladet att den kostar 5500, kul!
Förövrigt så tycker jag att Elgiganten är ganska dåligt, man får ingen hjälp om man inte verkligen säger till dom..
Hoppas att jag kan få 1300kr tillbaka då, annars får jag lämna tillbaka min dator, få pengarna tillbaka, och sen köpa samma igen..
Siiiimooooon!!! Gå så fort som möjligt till Elgiganten och visa upp kvitto och sånt, de kommer att fixa priset! :D
Bara jag visste det när jag köpte min mobil.. Köpte för 2490 o den kosta efter en vecka 1990, men de sänker priset om man har köpt en vara inom en viss tid efter att de har fixat ett billigare pris.
man ska inte handla på elgiganten :nono: Mediamarkt :wub:
det som är soft med elgiganten är att dom samarbetar lite med mediamarkt. T.ex om man säger att ett spel kostar 500kr på mediamarkt så fixar de på elgiganten spelet för 400kr. Jäkligt schyst av dom! men suger som sagt när dom sänker priser någon dag efter man handlat där :P
Hahaha... 379kr för splitternytt CoD Black Ops till PS3... Aa. Stor konkurrans mellan de två. Har alltid gillat och kommer alltid att gilla Elgiganten mer.
sitter och skriver en novell om första världskriget så jaevla tråkigt :/
HP/Compaq har underbar service däremot :) men dom låter mycke däremot :unsure:
Vädret, regnat typ en vecka i sträck nu, inte sett solen på evigheter :(