Om snön försvinner får vi inte åka skidor på vår friluftsdag. :(
Alla får gå ut och vandra då..
Utskriftsvy
Jag får tårar av vinden ute :P hahaha
Var med min lillebror och åka bob idag, hann bara komma dit och första åket skulle jag visa åt honom hur man hoppar. Full fart på hoppet, benen far in under boben och på någo konstigt sätt känns de som att jag skulle bryta hela benet... Jag visste inte ens var i benet jag hade sjukt eftersom det värkte som bara fan och nu kan ja inte gå ordentligt:) Fast han bara skratta och frågade om jag kan dra opp han för backen , när jag låg där o vred mig i smärta(Han är 5 år) :(
Att de ska börja regna när de äntligen kommit lite snö på vägarna :(
"Sv: vad hadde ni för moppe i tonåren?"
"Reiju RRX 06 ..dragen plugg, drevad , nya munstycken, toppa 100km/h"
Fuckon finns t.o.m på snöskoterforum.
Stor jävla fail att det regnar. Okej, det skulle väl vara skönt om snön försvann, men jag pallar verkligen inte slask än.
Aftonbladet och Expo har nyhetstorka ,då lägger de sin tid åt att smutskasta ett visst parti...
Fick nyss ett samtal från en tjej att hon aldrig vill höra eller se mig mer, på riktigt alltså.. Även att polarens saab 95 nyss brann upp..
Ni alla ser vilka syndare mamma å pappa är :(
http://img94.imageshack.us/img94/773/20110107037.jpg
bilen jag tänkte hämta idag var i riktigt taskigt skick :sad1:
Så du hämtade den inte?
Va tror du?
Nej den fick stå kvar hos han som ville sälja den.
:ninja:
Mjo inte helt okej :sad1:
Volvo C70 2.4T
Inte nog med det så när vi skulle ha av skivorna ifrån fälgen så rundas ca 6 av 12 skruvar ( dubbla skivor, alltså dubbla antal) och sen skar jag mig på skivan också. :doh:
+ att det går nästan aldrig felfritt att meka men antar att det är en del av det, dock inte så bra när man kort stubin:rolling:
bussen gick sönder mitt på E4an fick byta.
sen så hörde jag nån säga till en annan:
farsan har en v70 01a ALLT är ju ren plast i den
samma person: nä fan isåfall ska man ta en volkswagen.
Är det något som är plastigt så är det då Vw!
Det är en 98a med 16k på mätaren, 4ägare varav 2st av dom är handlare. Inte chippad eller något. Farsan jobbar på Volvo så han snackar med några så får vi reda på hela bilens historia så :)
Yes men du måste tänka på att en C70 är modernare och drar mindre soppa även om den är starkare. En C70 snittar 1.0l/milen och 0.8l/milen på landsväg
Redovisning i engelska :nooo:
Fitt nackspärr :S
helgen är över :(
Var hos en polare igår till typ kvart över 5, sen kom jag hem, låg vaken till typ halv 7, sen somnade jag till och vaknade nyss... Ingen skola för mig idag!