ja det ska jag göra, eller hade du tänkt dig att jag skulle gå till skolan imån med halv snaggat hår så du har något att gotta dig åt? nehe du.. :)
Utskriftsvy
nu är jag så rasande jävla förbannad att det inte är sant.
vart på nån jävla retard teater med skolan om freakin HÄSTAR who tha fuck cares dom ska endå bli goda hamburgare som ska ligga i min mage
lagt 300 spänn på 2st o-ringar till neosen till toppen och på mindre än 5h så har båda smält. skulle ta loss stiftet och kolla färg, helt omöjligt att få av stiftet så jag lossar toppen och då ser jag att o-ringen smält sönder, igen.
nu har jag lagt upp den på blocket, hoppas jag får skithögen såld.
Holmqvist har blivit mod :lol:
Faaan vivacityn får inge gnista :(:(
va lite less förra onsdan och en klass kompis skulle typ retas så jag buttade han och sa att han att hålla käften sen dess har han inte pratat med mej :thinking:
Kollade på lite kläder på internet sen så snubblar jag in på någon ny sida jag aldrig vart inne på så hittar jag en sailracing jacka för 995kr och höll på o ramla av stolen.. Såklart fanns den inte i M, eller L.. Eller ens XL utan bara XXL :sad:
Blåvits fruktansvärda spel:s
Praktiken började idag, 8 veckor framför mig..
Det är en gnagare i min vägg...
http://www.blocket.se/vasternorrland....htm?ca=11&w=3
Billigt? :rolling:
Jodå, men när man inte har körkort så det tar ungefär en timme längre dit än egentligen så äre inte så kul..
Senaste praktiken var riktigt kul, bättre än skolan. Men nu så hade jag ingen skjuts och var tvungen att åka buss, men vafan är det för vits att praktisera när man bara hinner vara där nån timme..?:doof:
Ont: Han jag ska åka med har lite problem så jag satt och väntade i ungefär 2 timmar utan att veta något, men min lärare visste att han inte skulle komma men han trodde jag visste det redan..
Så nu skiter jag i den praktikplatsen, kommer säkert inte få nån annan så jag får förmodligen ha praktik när skolan slutat, woho!
Gt5 dlc försenat 2 timmar :(
http://tapatalk.com/mu/5fc2aba5-4c16-19a8.jpg
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk