Ursprungligen postat av
BlasterGurra^
Jo men nykär vet jag inte, det var 2 år sedan vi började umgås ganska exakt.. Det var typ som en vana att ses varje dag, eller kväll då. Senaste gången hon blev sur för jag inte kom var väl för ca 3 veckor sedan. Märkte att hon blev "konstig" för aah ca 1 vecka sen typ. Då berodde det tydligen på balen och studenten som gjorde det, vilket jag inte trodde. Hade rätt med det jag trodde, att det skulle ta slut.
Jo det kanske kan stämma, men när det var bra var det bra.. Våra "gräl" varade kanske bara i 10 min, sen satt man tyst och efter 5 min igen var man som vanligt, så dåligt hade vi väl inte det..
Nej höra av mig mer kommer jag inte göra, känner verkligen att man inte har anledning till det nu.. Känns väl som att man går och hoppas att hon ska höra av sig, vilket inte heller lär hända men ändå.. Frågan är bara hur länge man ska hålla på o må dåligt? Gjorde slut i onsdags kväll, känner mig inte ett öre gladare sen dess. Blir nästan bara värre och värre, bor tillsammans med farsan som jag knappt pratat med på flera dagar nu, man kunde ju önskat saknaden och känslorna försvinner snart..
Tanken var på utgång idag, trots jag vet till 99% att jag kommer se henne ute då hon tar studenten. Men tänker inte sitta hemma o må dåligt när varenda polare drar ut, får väl helt enkelt hoppas på att man inte ser henne..
Men att hon säger att det kanske räcker med en paus när vi gör slut, sedan när jag åkt hem fick jag ett sms att vi får se vad som händer sen.. Och samma sak igår "vi behöver släppa varandra ett tag och se vad som händer sen, det kanske bli något igen men nu försöker jag vara glad och det tycker jag också du ska vara" eller aah något i den stilen, varför säga så? För hon vill att jag ska gå runt och hoppas eller?
Kan tillägga att vi snackade om det någon dag innan, kvällen innan frågade jag om vi skulle göra slut, då sa hon nej. Hon sa även när det var slut att hon inte vetat vad hon skulle göra, för hon var rädd att ångra sig. Helt säker var hon nog inte..
Aha okey, härligt att det funkar nu då ju! :)
Det är lugnt jag förstod haha, skriver kanske inte så mkt bättre själv..