Min dator... hataaaaaaaaa
Utskriftsvy
Min dator... hataaaaaaaaa
killen i min klass som tror man kan byta vikter på bilar så de axxar bättre :doh:
Tvungen jag också. på bilden minns jag inte hur många men har nog ca 150 nu och ca 15 fulla från flaket jag fick :)
http://img717.imageshack.us/img717/4157/img3163o.jpg
Uploaded with ImageShack.us
var ute på krogen igår. idag när jag skulle ned och hjälpa budkillen att bära upp min nya tv, så hittar jag inte mina skor. kollar runt i lägenheten och tänker att vad fan, var kan jag ha lagt dem? så ser jag att de ligger fint staplade på varandra i ena änden av soffan, likaså var min jacka i soffan.
har inget minne whatsoever av att jag lagt skorna i soffan, eller hur jag kom hem heller för den delen, det sista jag minns är att jag hämtade jackan i garderoben och skulle gå hem (eller det vet jag iofs inte om jag skulle, men jag hoppas på det) :whops: :shy:
Det skulle ju vara att han kollade åt sidan medans han körde över henne första gången. Men han säger själv i en intervju att han hade fått lägre straff om hon dog än om hon bara vart skadad. Asså kineser har ju en jävligt skev syn på livet när man skiter i en två-åring som ligger på gatan svårt skadad och blöder. Jävla idiot folk alltså.
Fullbokad helg som vanligt :(
dumma acezz...
Har ett Forza 4 liggandes bredvid mig men inget xbox att spela på :sad: :sad:
Sitter hemma och har svintråkigt, frågar en tjej som gillar mig som fan om vi ska dra på bio... Nej, hon skulle tydligen plugga. Vad i helvete?
dagens fail går till en viss bilförare :mad:
*****.. Skulle iväg o köra cross, men när jag borstar kedjan känner jag att nått är fel. Så rycker lite i svingen och den är helt lös..
Svinglagrena åt helvete. Inge körning idag :(
Nattens fail går till Taxichaffisen som försökte blåsa mig på 700 kr på en resa som vart 470~. Skulle tydligen betala när vi åkt typ ca. 1/4 utav vägen hem.
Knappt svenska kunde han heller. Orden han fick ut: "Betala, do måste betala". Och "Detta är säkert, inge lureri".......
Kom precis på att ja måste plugga ganska mkt hela helgen... :(
Äh, klaga inte. Har tre engelskainlämningar, ska skriva om American history X ur psykologiskt perspektiv (alltså använda psykiologiska fraser osv.) och ska skriva en "uppsats" om microvågsugnen, ska vara runt 5 sidor. Allt detta tills söndag, har även matteprov på tisdag och Cadprov i veckan. Jävligt bra planering av lärarna att lägga allt på samma gång, gått ett tag nu utan att vi haft något alls.
Hammarby får troligtvis(kollade inte klart) stanna i superettan. :(
En annan fail är att forumet har 3,3k medlemmar medans bara 1,2-1,3 är aktiva...
Klart inte alla är aktiva, det kan man inte begära :) Utan folk tappar intresset och går över till bilar, vissa blir permbannade, vissa orkar bara inte, vissa blir inbjudna av polare och har inte intresset överhuvudtaget! :)
Dagens WIN är att bajen stannar kvar! Upp till allsvenskan med dem igen! :)
dagens fail, troligtvis fail i tre veckor framåt:
Körtelfeber, äckligt är det..
Förstår det, jag kan typ inte äta något. Värsta av allt var ju att morsan lagat oxfile och pommes.
Själv fick man läskas när man åt sin jävla soppa som säkert hade varit god om man inte haft den andra rätten i huvudet.
Får se, blir väl en del plugg hemma. Är nog inte hela världen att gå till skolan.
en kille ringde i onsdags och sa att han skulle köpa mitt nintendo DS och sånt
skulle ringa tbx igår,
ringde aldrig!
nu går all jävla planering ÅT HELVETET!!!
I början av säsongen tog de 10-13k men sen rasade sifforna(fansen fattade väll tillslut vad de betalade för:rolling:). Men ville poängtera att jag inte fattar hur ett dåligt superetta lag kan hålla jämnt publiksnitt(och vissa omgångar tom högre) med lag som tex Djurgården som är MYCKET bättre. :)
Luktade tydligen massa sprit o tobak igår när jag kom hem.. spriten verkar pärona inte bry sig om längre (win) men däremot om dem hittar ciggpaket eller snusdosa på mig igen så får man betala mcförsäkring, soppa, jackor, skor m.m själv :(
till fail, mår illa som fan nu, tror jag käkat för mkt