farsan köpte wursting modem som inte var så jävla wursting. skiten blev bara segare än innan, och har köpt gta complete pack från steam och det enda spelet jag lyckats få hem hittils är gta 1..
Utskriftsvy
farsan köpte wursting modem som inte var så jävla wursting. skiten blev bara segare än innan, och har köpt gta complete pack från steam och det enda spelet jag lyckats få hem hittils är gta 1..
ja, jag med, hade lunginflammation i 2 veckor och gick ner 7 kg. med tanke på att jag vägde typ 60 kg på 180 cm redan innan det kan man ju tänka sig hur smal jag blev efter det...
kunde inte äta något och låg i stort sett och kollade på tv i soffan i 2 veckor...
Sju kilo vätska ja. Inte fett. Stor skillnad..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ja, självklart. Tar ju inte lika lång tid att gå upp dem kilona som att gå upp om man tappat 7kg fett. Men säg att jag fick i mig 1 glas om dagen, ca 2 dl = 140kcal. 1 Kg fett brukar man säga är 7000kcal. Säg att jag behöver 2000kcal/dag för en soffliggardag, underskott med ca 1860/dag. Gångar du det med 5 dagar så blir det 9300kcal. Så något kilo fett blir det ändå.
Väldigt förenklat, men du har helt rätt att man tappar typ 95% vätska.
Ännu en tung dag för racingen :(
Som jag skrev tidigare så hade mitt svinglager rasat på crossen.
När jag plockade ner hela skiten idag ser jag att hela länkagelagrena rasat också. Billigt!
Maten idag, eftersom våran verkstad är typ 3 mil från skolan så käkar vi på en grundskola, där maten är av misserabel standard... idag var det under alla jävla standarder som finns, helt sjuk äckligt..
Blev förskyld idag och i helgen är det world cup :(
tog en sömntablett vid 4 inatt då ja inte kunde sova, dröjde tills halv tio innan ja somnade, så nu säger jag godmorgon, och snart blir de jobbet
För att det inte finns plats i Hallsberg för utbildningen ännu. Programmet kräver en stor lokal, programmet skall flytta till Hallsberg nästa år. Hur det blir med lokaler vet jag inte. Vissa säger att vi ska få fordons lokaler, eller att dem ska bygga nya lokaler och riva dom fordon har just nu. Men då får ju inte dem plats? Hmm ingen aning om hur dom löser det jag vet inte riktigt vad jag tycker om det. Jag tycker Laxå är en helt okej stad.
Plus att jag har närmare dit än vad jag har till Hallsberg. Men i och med flytten kan lite nya maskiner och styrsystem komma att dyka upp så det är ju ett plus alla fall. Sen att man kan gå in i verkstan och arbeta vid exempelvis en håltimme även om man har en period då man läser teori verkar ju jätte bra! :)
Klämde mig mellan bakaxeln och bärarmen :( aja jag är glad iaf :D
HAHA påminner om när en gjorde samma sak på flashback, tråden kom upp på heta ämnen och en snubbe blev skitförbannad för han hade kastat sin nya macbook pro i sänggaveln så skärmen sprack för han blev så rädd :D hahaha