*sadface*
Utskriftsvy
hade innebandyturnering i skolan idag, såklart kmr jag o min kompis försent o missar allt :(
alla skit trådar som skapats?
Mina pengar från bussgods har inte kommit ännu, väntat ca en vecka nu!
Är ju typ 2600kr jag ska få:wub:
Någon som vet hur länge de bruka ta att få pengarna från bussgods efterkrav?:)
Dagens fail är att när jag kommer fram till bussen (2km) från mig inser jag att jag har sovmorgon till 10:40.... Så de var bara att gå hem igen :D
svetsen ***ade som fan idag.. var pinnsvets, varje gång jag startade att svetsa skönk amperen till ca 11, körde på 90.. Inte konstigt att skiten dog hela tiden, inget man märker när man ska svetsa heller då den gick tillbaka direkt när den dött.
50 av 65 (52 för Goskänt) på am provet :(:(
Haft sjukt ont i magen hela dagen.. :thinking:
dom som är i samma grupp som mig på byggkursen i plugget kan inte såga, spika eller mäta korekt och det ända dom snackar om är spel :doh:
den ena är en polack som inte kan något alls. sen har vi en wow nörd som fortfarande är i målbrottet och är skitblyg sist och minst har vi en bortskämd dvärg från östermalm som inte gör något alls :nooo:
Bet mig i kinden 3ggr idag när jag satt på bussen, jävla tuggummi.:(
Sen att äta djungelvrål kanske inte är de smartaste då!:ninja:
Dagens fail: Vi blev stoppade av aina för att vi drog varvstoppet för några tjejer...-.-
veckans värsta dag, torsdag :(
Inte moppe-.- Vi hade ju bil såklart, 940 :D Sen kommer polaren på sin 740 epa bakom :D Den är inte lite snygg och gå ju inte liiiite bra (A)
nästan ännu värre haha
Att skriva en webbsida är så sjukt tråkigt
Att jag inte kan hålla i mina pengar, måste verkligen på krogen trotts att det är svinkallt och ovärt att vara ute varje helg... hehe
Håller också med ovanstående, hade webdesign förra året, inte så värst kul, men är endå nöjd med mitt betyg.