ok, om du behöver hjälp så posta i studietråden, det finns minst 3 blivande civilingenjörer på forumet så du bör kunna få hjälp ;)
Utskriftsvy
Märkte att lite yngre ungdomar (här snackar vi 6-7 gradarare) kan vara rätt jobbiga på busshållplatser och sedan fortsätta fula sig i bussen. Pappa gillar inte.
Ett exempel. Lyssnar de på musik så ska de klart dela med sig av sin "skit" till alla passagerare. Ett tips, skaffa lurar kids!
Sen en annan grej. Söker du närhet, skaffa en brud grabben! Gruppkramar strax innan påstigning på bussen... Kom igen liksom? Låt då hellre oss andra som inte får känna din kärlek gå före istället för att ni ska stå där mitt framför och blocka.
Hmm... Det räcker väl? Summan av kardemumman. Lite mer folkvett bland de yngre. Så kan man väl säga? Ja, sitter väl rätt ok i käften. Nice!
OCH failen i detta inlägg är väl underförstått kan man väl nästan tycka? Om inte så vare att man fick plågas lite i väntan på bussen, och i bussen. Smäck!
Det finns Fysik 1a,1b,och 1c vi kör också steg C på alla ämnen nu. dock så gör vi Kemi1c nu och Fysik1c sen!
Each day is a lesson. Kul att du lärde dig något gubben! :rolling:
Nja asså vi som går natur eller teknik läser kurser som slutar på c, t.ex. i matte och fysik. Innan var det så att alla linjer hade samma nationella och att matte a var löjligt enkelt men så är det inte längre. Matte 1c som vi läser motsvarar matte b i det gamla systemet. Så för att sammafatta så läser olika linjer olika matte, typ samhäll läser 1b medans teknik 1c. :)
Förövrigt så går jag också teknik och vi har inte speciellt mycket plugg.
Fan va gött att vi inte har samma matte som er då! :) Jag räknade inte ett tal i princip (i 1an) och fick MVG i matte A. Det är egentligen först nu i matte B som man får börja plugga.
Hade mycket mer plugg i 1an än vad jag har nu. Kanske för att jag inte har några individuella val nu i 2an men även för att jag läser Italienska steg 1 nu istället för Tyska steg 3. :)
ja, men få kommer troligtvis nå målen för A då det är så pass högt satt. vad jag ahr hört så ska B motsvara ett svagt-medel mvg, och ett A ska vara ett klockrent mvg. och som jag vet det så är det inte många som når till de där klockrena mvg'na i dagsläget heller.
http://emii.blogg.se/images/2008/betyg_21126555.jpg
där har du hur det är nu typ :)
A = Starkt MVG, nästan alla rätt typ
B = Standard MVG
C = VG
D= G+ / VG-
E = G
F = IG
är det bara för mig eller har dom flyttat på hela forumet?
Någon/några fittor gick runt på skolan och knippsade folks lås och stal datorer,bilnycklar osv.:mad:
min brud är starkare än mig -.-'
Jävla fan, har omprov i Genetik imorn och jag kan fan inte ett PISS! :nooo:
Troligtvis är den/de som stjäl elever och vet när ingen är i den aktuella korridoren. Finns "hål" på runt 10 minuter när ingen är i korridoren och de passade väl på då. :( Jo det är ju inte särskit diskret att gå runt med en bultsax så de lär bli ertappade, hoppas de blir outade och polisanmälda om de blir tagna. ;) Blev som tur är inte av med något, kanske för att jag har ett stort och kraftigt abuslås. :)
NRJ, dom spelar verkligen samma låtar hela tiden..:thinking: