Ursprungligen postat av
Yoohan
Sov med den där tjejen senast i fredags, snackade lite med henne i lördags och allt verkade vara frid och fröjd men mellan i söndags och igår vid halv tio var det omöjligt att få tag på henne. Fick ett sms där det stog "Jag tror inte vi känner likadant, Jag klarar inte av att ha något förhållande, vill inte såra dig, bäst vi avslutar detta nu blabla"! Helt säker på att hon har gått tillbaka till ett ex annars skulle det inte vända så fort och med en lögn som anledning.
Hade en känsla av att det skulle bli såhär men ärligt talat trodde jag att hon hade mer värdighet än så, men nu har man upplevt det värsta också så nu kan det ju bara bli bättre ;) Är inte besviken för att det inte blev något för det var verkligen inget flickväns material, men den kroppen hade jag kunnat unna mig ett tag till...
Kommer inte svara på smset, att ta något sånt på sms är bara löjligt. Tror hon jobbar(vi jobbar på samma ställe) på söndag, kan bli intressant och se om hon vågar prata med mig. Jag har sagt till henne att jag inte heller vill ha något förhållande så det är ju ingen anledning.
Hade gärna varit kompis med henne eftersom vi trivs ihop, men får la se hur det går haha
Väldigt kloka ord, ärligt talat så tror jag att det är mindre risk att hon ligger med någon annan om du visar att du litar på henne. Dessutom blir det, som du säger, inte bra om du går runt och är sur för att du misstänker saker.
Men va på din vakt, finns få personer(både killar och tjejer) som går att lite på... Men skit i det nu, fan ni ska ju flytta ihop o grejer! Vore konstigt om hon är otrogen någon av dom första tre månaderna ;)