tack för en trevlig helg gubbar! riktigt nöjd med min bänking! Inte illa pissat med oinställd hoj! Fina byggen!
Utskriftsvy
tack för en trevlig helg gubbar! riktigt nöjd med min bänking! Inte illa pissat med oinställd hoj! Fina byggen!
Upp med bilder , ja kan inte hålla mig längre!!
+1!!
När du var i örebro gick den sjukt bra enligt mig .
Det var fan inga 14 heest som skicka iväg den på bakhjulet 1.2.3 inte! :nono:
+1 den går bra mycket bättre enligt mig så den måste gått dåligt , slirat eller något för den går fint som snus den motorn!
Från början är det röret avstämt till en cylinder som ska ha en vev på 42mm i slag. Detta resultera att motorn fick retur sugpulsen för fort så motorn spotta ut massa soppa igenom förgasaren. Men ska göra om röret så jag får effekten tidigare i registret så man får ut någon "användbar effekt". När jag körde på strippen så kom inte effekten förens stacks före mållinjen för då hade motorn orkat jobba sig upp i varv. Bänka ju dagen innan och då fick jag 16,5 om jag inte minns helt fel med exakt samma inställningar. Men då tokvarva jag inte skiten som jag gjorde idag. Så min hoj är ganska sendöd förens ca 12-16k rpm där jag har effekt registret för tillfället.
En fråga bara, räknade dom bort reaktionstiden på den slutgiltiga tiden eller är den inräknad?
Trevligt att se allt folk, förbannat irriterande att jag inte fick igång min hojj pga diverse trasiga delar som man köpt i god tro..
Yeye, ersättning ska jag iaf ha, punkt slut.
Fan, verkade inte så dumt ändå, jag skulle åkt bort. Aja, jag blev så less på allt när jag försov mig. :P
Länka hit alla trådar med bilder och filmer!
Edit: En blivande bildtråd:
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...�rgårda-depå
vet att folk sitter inne med bilder o filmer, upp med dom nu för fan!
Hehe, tack! Jag var riktigt sugen igår, men somnar man om och vaknar när träffen är snart slut så känns det rätt dött. Jag vill åka och fota även för att ta stärka sportens intresse.
Men det är ju inte så många kvar, sen har det la inte varit så många heller?
Om man skulle börja planera träffar själv? När Saab går i konkurs lär det ju inte vara några problem att arrangera med tillstånd på deras enorma parkeringar..
Har nyss kommit hem till de kära skogarna i 08-trakterna. Roligt träff, men som alla andra träffar hade även denna sina plus och minus sidor :) Var kul att träffa allt trevligt folk också!
Mycket trevlig raceweekend det här, stora creds till arrangörerna:). Det var kul att se allt folk igen och lukta och lyssna på motorerna. Kul att se att folk fortfarande håller kvar vid intresset och sporten, hoppas det fortsätter så:). Skönast på träffen måste ju lätt varit snubben med scooterröret på sin am6 dt eller mt5 eller vad det nu var :D
Tack antispeedy+ andra arrangörer för ett väldigt bra meet :) !
finns det inte en enda film ?!