Inga problem. Ett tänka på är att spruta på rostlösande en stund innan. ''öglan'' Sitter oftast rätt hårt, Värme är också till en fördel. :)
Utskriftsvy
hur stora däck går på min yamaha dt50mx?
Dt'n is back :wub:
Måste skaffa en ny luftburk till min dt, var skall jag köpa den, hittar ingen ngn stans :s ?
OBS. årsm. 90.
vad är max fart för ett polini med 24mm ,malossi topp, luhao rör och de bästa av alt sport luft filter :D???!!
Mascot Motor i Nässjö kan garanterat fixa fram en, men deras priser ska vi inte tala högt om :P Lär bli billigare å köpa en ny moppe än en nu luftburk av dom :P Men dom har den säkert iaf ^^
Ni förstår säkert va ja mena nu xD
Betalade typ 100 spänn för en komplett sats nu sist ja köpte :P
http://www.tradera.com/yamaha-dtmx-c...2492_118836349 buda som ni aldrig har budat köp nu som ni aldrig har köpt!
skit sak samma den är 47mm iaf :)
Jag har börjat fundera på ifall min 40,5mm 2WI cylle går att köra på? den har en repa som går från översidan av ena spolporten ända upp till toppen av cylindern, repan är 0,2mm djup (fick det till det när jag mätte med skjutmått.)
Det skulle inte bli rakt & runt, så nej, det går inte. Den sortens honingsverktyg duger inte till mycket mer än att bryta glansen...