Du får inte hans facebook antar jag..
Utskriftsvy
Folk som gör ";)" efter nästan alla meningar , låter som dom försöker vara cool eller nåt , jag tycker den är lite halvkaxigt :sly:
Sen en blondin på skolan när vi åkte till stockholm härifrån bondhålan "Åker vi norrut nu ?" :doh:
EDIT: Kan tilläggas att hon går i 2an på gymnasiet :doh:
Folk med en efterbliven verklighetsuppfattning.
stör mig på ALLA p12or som lirrar nått sorts spel förutom minecraft
tycker inte att minecraft är så dåligt dirr men alla p12or lirrar det och skryter om hur ""grymma " dom är på de ..
jag hatar när man inte har något att göra eller att nån inte svarar tex när man inte har nåt att göra !
snuten som stormar stränder när man har roligt och allt under kontroll :(
När folk på FaceBook skriver tex: "Jag älskar dig.. (Namn)"
Folk som ständigt är sena... sitter man och väntar och väntar, men nu fan far jag själv ! :mad:
Kaxiga medlemmar! :boxing:
Elgigantens efterblivna support/reparationsavdelning!
Personer som "förlovar" sig när dom är 16-18år...
USCH.
Sånna personer förstör allt vad förlovning innebär.
Åhjo!
Förskräckligt hur ungdomar fläckar ner våran otroligt betydelsefulla tradition sådär.
vet
Bör det inte stå i något gammalt testamentet att man ska bli stenad till döds om man bryter denna förlovning? Ska vi bevara innebörden av våra traditioner kan vi väl lika gärna göra det ordentligt menar jag.
folk som sätter sitt gymnasium som högskola/universitet på facebook. eller ännu värre, sitt högstadium som högskola universitet... tappar tron för mänskligheten ibland :doh: