försov mig till nationella i Ma B :( Kom till 08.35 (började 08.10) men hittade inte rätt klassrum, kunde inte kolla vart vi var då jag glömde mobilen hemma...
Utskriftsvy
försov mig till nationella i Ma B :( Kom till 08.35 (började 08.10) men hittade inte rätt klassrum, kunde inte kolla vart vi var då jag glömde mobilen hemma...
Dagens fail är nog att jag inte har 1 öre att köpa trim till nya pärlan! :( Hatar att åka orginal
Checka http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ra-f%C3%B6rfan! Tog lite bilder ;)
Jag undrar varför alla ska skriva sina betyg på fb. :whops:
4 svenska arbeten skall vara inlämnade senast 00.00 imorgon. knäckte precis min 3e cider för kvällen, tog min tredje panodil. har hvudvärk som fan, feber och ont i halsen. fml. <3
bröt armen och slog hål i huvet när jag kraschade brorsans neos .
Att jag inte brytt mig om det visslande ljudet från motorn förrän nu när det slog mig..det är ju fan antingen ramlagrerna (troligast) elller kolven som skurit:doh::damn::aplader:
Måste skriva en idrottsuppsats i helgen när jag var helt inställd på att jag inte hade nå mer i skolan nu.. Fml.
neeh men jag fick en vass sten elr någe skit i huvet när jag flög över styret och landade.. rann blod ner över ansiktet från huvet ända tills jag kom hem- eller tog mig in till grannen , spräckte inte skallen men det gick djupt ner i svålen .
så nu är hela huvet uppsytt
någon **** har dragit upp trotteln på dracen, hällt in grus. dracen skuren igen.
dom är jävligt avundsjuka. "Per, får man prova manston draken??" killen bad om ursäkt och betalade nicasilering. just nu i skrivande stund håller den på att få nytt nicasil, kolven är fortfarande som ny! ska bara köpa nya packningar nu när jag är i farten, det är lugnt nu grabbar!
sant, men läs det ovanför, jag är lycklig nu ! ;)
sant! dock hade den här killen råd så han betalade nicasilering, snart är cyllen som ny ;) dessutom är ett prorace rör påväg till mig nu :wub:
åkte raka vägen hem till han och han pröjsade, sen åkte jag till en verkstad här i smedjebacken och lämnade in den på fläcken, den skulle vara kvar att hämta på måndag, då mitt pr kommer :wub:
IG i Kemi A, får plugga upp det i tvåan :( Dem som låg på IG fick skriva ett slutprov, jag och 3 till fick IG på det också. ALLA fick göra ett nytt prov för att få G i kursen utom jag. Endast för att vår kemilärare inte tror jag kan klara av ett G. Fyfan.
att ingen har en förgasare till salu så att jag kan montera min nya 70...
kroatien den 19de och min beta med nya pr röret o cyllen ska ut o köras ikväll :huhu: