Att man var 1 poäng ifrån max poäng på NO-provet.
Failar så hårt på att få max poäng >.<
har fösökt ganska länge att få max poäng :sly:
fick ju ändå mvg men aja
Utskriftsvy
Att man var 1 poäng ifrån max poäng på NO-provet.
Failar så hårt på att få max poäng >.<
har fösökt ganska länge att få max poäng :sly:
fick ju ändå mvg men aja
Matteprovet gick åt helvete :doh:
Vaknade lite sent, så jag får ta nästa buss..
Heelg!
Edit: det här var ju inte dagens win xD
började skolan 12.15 idag, förstås försover jag mig när vi för en gångs skull börjar så sent o vaknar 12.40= jag blev hemma
Hittade ett brev i brevlådan som var till mig!
Öppnade brevet och fick då se att det var från ungdomsmottagningen och att någon person angivit att ha haft samlag med mig och hon haft klamydia.. Så nu har väl jag tydligen det också. Kul kul att få gå och testa sig och se. Fan om man har det asså ska då sitta och räkna upp alla jag haft sex med under ett halv år. vilket är cirka 25 pers :S. kul kul not...
Helg
Detta samhälle är så djävla PK att man blir arg i ögat. :D
Det snöar..
jävla snö!!
Men vafan, snö är ju awsome! :D
Jag gillar snö egentligen, men nu när det ändå har smält bort så kan det lika gärna börja bli varmare istället. Nu längtar jag efter sommaren.
Att jag bryr mig mindre och mindre om moppe-trådarna :sad1: Kollar i princip inte igenom någon moppe tråd längre.. Läser bara Dagens Fail/Win, Nattråden osv. :unsure:
att polaren ska sälja bilen pga han inte orkar byta bromok (den gck inte genom bes), bilen e för övrigt en volvo 945 så inte dyra delar precis haha xD
ändra på deeee ! fler medlemmar !
Gasreser ändå upp till 70-90km/h
Max fart: 125.6km/h
låter lite som att myttarN vart framme
http://www.blocket.se/alvsborg/Beta_....htm?ca=17&w=2
kom nyss in, fick gå med moppen 4km i ösregn :nooo:!
Mobiljaveln vill inte funka!
Idag fick jag reda på att jag omedvetet övningskört folkabussen som är registrerad som lätt lastbil, så jag har kört olovligt i dryga två år. Vilken soppa..tur att jag inte åkt fast. :)