Jo jag jämförde med dom proven jag har haft i grundskolam och gymnasium och där har de alltid varit högre poäng för vg. Men somsagt kan ju vara svårare prov med lägre poäng gräns för g,vg etc.
Utskriftsvy
Satt och lekte lite med en tändare vid datorn, lyckas då tända på ena strumpan, gissa om de brann!
Luktar mycket rök, fönstret får stå öppet ett tag.:shy:
Dagens fail är att jag reggade mig på moppenet... Jag som har kommit så långt utan er grabbar (om några av er är kvar eller ens minns mig).
Sen att det tog tre tusen försök för att jag inte fattade hur man skulle skriva in sidans namn är också ett gött fail! :D
När ja kom till skolan var alla lektioner inställda..
Ovärt o gå till skolan idag...
Kommer dit jobbar lite, får reda på att vattnet inte fungerar så vi får gå hem efter vi skruvat ihop allt.
När vi är klara så säger dom att vattnet är tilbaka och vi ska skruva isär allt igen...
Sedan vart det rast och efter det kommer lärarn o säger att vi inte ska va kvar!!
Går upp och har teori i typ 15-20min sen hem....
Ja grabbar! :D
Dagens, veckans, månadens, årets fail = Telias jävla fitt internet!! samt skräp mobila internet som blir asvarmt och lägger av var 20min!
hatar jävla *** TELIA Msn e nere o hotmail -.- Är grymt viktigt då jag kanske fått svar från hemliga sponsorer -.-
Måste förklara hur första världskriget började imorgon på So'n :/
MSN är knasigt för mig, samt facebook!
min msn samt facebook är nere :(
nabs, båda funkar klock för mig
bahnhof här med, allt funkar :ninja:
ska ha skrivit en uppsats om jamaica tills imorn :)
kan inte gör den för allt utom moppenet e nere:huhu:
telia ftw
Ni med problem testa googles DNS, 8.8.8.8 och 8.8.4.4
Jag har också Telia, men har som tur är inte problemet med att inte komma in på MSN, Facebook eller Ustream. :)
helvettes jävla Telia
telia.. fuck off.. dock funkar facebook halvt och msn inte alls !
http://www.blocket.se/lulea/LG_Barba...htm?ca=1_9&w=0
Värsting var det ja haha!
Vafan gör man på Ustream om man får fråga? haha :P (Sorry för OT)