Missade alla nationella
Förra veckan= jag måste stanna kvar efter skolan 3 dagar nästa vecka.
Utskriftsvy
Missade alla nationella
Förra veckan= jag måste stanna kvar efter skolan 3 dagar nästa vecka.
har aldrig någonsin blivit rädd/skrämd av ett spel men helvette vad Dead Space 2 är läskigt!
Första Dead space va fan så mycket äckligare än bioshock, så 2an är nog värre ändå :D
Jävla rymdspel :P
Amnesia.
Fronten i en snövall.:ninja:
De kan ju oxidera, vilket är typ samma sak med annat namn och material.
Haha! KOlla vad kvinnan är nervöös! Handen skakar utav bara den också!
La ut en annons på blocket för kanske 20 minuter sen, fick nu ett mail från någon annika som skriver:
"Intresserad"
--
Vad ska man svara på ett sånt mail?:whops:
Blev pissförbannad på moppejäveln idag så jag knuffade om kull den så bromshantaget paja och ett fäste till lycktkåpan gick sönder. Vilket resulterade i att jag sparka iväg lycktkåpan åt helvete! Fans inte mycket att avreagera sig på så moppen fick ta stryck den här gången. Brukar oftast va verktyg som flyger iväg men gjort e gjort:)
Dagens fail måste vara att jag inte orka gå till skolan pga av mitt program suger...
Ska gå till syon imorn och bytta till fordon efter sommarlovet:)
Jag har 12% giltig frånvaro och 11 ogiltig risk för mitt studiebidrag dras in eller?
Ingen risk alls Jontee! Det är 20% ogiltig och 30% giltig så dras det in :P
Tror det är per läsår ? Iaf så för mig :o
Aha, aaa jag vet faktiskt inte ;o
Jonte: Vad går du för linje nu?
Var 25 minusgrader imorse när jag skulle gå ut till bussen, fan va benen blev stela.:D
Sen efter att skolan slutat så fick jag sitta och vänta i 2 timmar innan bussen gick hem..
Snöat hela jävla dagen :(
Att den jävla handbromsen ligger på när man backar med bilen :rolling:
fan 20 minus fan grader så liiiiite för kallt!
Snöade lite runt kl 4 + är det SJUKT kallt ute.
Att det blir allt mera onödiga trådar som hamnar här....
Lite synd att kungen, Peter "Foppa" Forsberg ska lägga av med hockeyn... :nooo: En av de bästa spelarna genom tiderna. http://sport.msn.se/hockey/news/1134...s-karriar-over :sad: